Pittamitta Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Er noen år siden jeg har hatt det nå,men det KLØR og svir :-(..Er det noe jeg kan bruke? Hatt på aloe vera men svir:-(.Har en canesten tab som skal føres opp i skjeden,men ikke krem..Er gravid..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Krystallfiolett tar det utenpå iallefall, men ikke det inni...
trultemor Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Du kan bruke den tbl som skal føres opp i skjeden, selv om du er gravid. Men bruk bare fingeren til å sette den inn med, ikke bruk den applikatoren.
Pittamitta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Uff,har jo self ingen av disse tingene.Men gar slik 4 pk med vanlig jogert.Banan,bringebær osv he,he.
Pittamitta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 Nei de sa på apoteket at man ikke skulle bruke den applikatoren,de sendte med meg feil pakke .Kun 1 tab i pakka,skulle ha kombipk jeg :-(.Og det var stengt da jeg fannt ut av dette...Men det svir noe jævlig på (unnskyld) kjønnsleppene .-(
HopsiDeisy Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Har du ikke noe sårsalve da? Eller sånn salve man tar på såre stumper? A-krem? Kuldekrem har jeg brukt, den ligger seg som en hinne utapå.
Pittamitta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2008 Jo,jeg har kuldekrem.Har egentlig A-krem også,men den er blitt blandet med helosan og da svir det vel enda mer kan jeg tenke meg...Får prøve med kuldekremen..den er veldig tykk og lukter nesten ingenting,så tusen takk for tips nokknikk .-)
HopsiDeisy Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Jeg buker det selv når jeg har mens. Får så gnagsår av binda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå