Gå til innhold

Hehe, og jeg som ALDRI skulle ha en til.......


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

nå er det jammen i boks og :-) Har jo ikke skjønt hvorfor jeg har vært så dårlig, trøtt, tett i nesa, lagt på meg.... men NÅ skjønner jeg jo det.... Etter å ha grini en times tid, så var det egentlig greit. 16 måneder mellom de er vel ikke så ille.

Var på ultralyd torsdag, og jammen så man ikke den bitte lille spiren :-) Godt at mannen skal være hjemme til august, for FY FLATE så ille det er å gå sjøsjuk hele tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRTULERER SÅÅ MYE..!!! Har veldig lyst på to tette jeg og.. Men trodde selv jeg var gravid for noen uker siden.. Fikk LITT panikk da.. men når testen var negativ ble jeg litt skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Nesten så jeg blir bittelitt sjalu ;) Gleder meg til vi skal ha neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEGØY ALTSÅ... gratulerer :)To gravide her inne nå... Veldig spennende, du må gjerne holde oss oppdatert på hvordan det går.. Hvor langt er du på vei ?

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :-) Er vel forsatt i litt sjokk.....hehe, men det går vel over. Er 7 uker på vei, så det er ganske tidlig enda......skal holde dere oppdatert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer!

 

må få somla meg til en test selv, har en rar magfølelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes litt koselig ut å få to tette. Jeg har ikke fått mensen tilbake enda, og er ikke gravid :( Så vi får bare vente litt til...

Lykke til med svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...