Gå til innhold

ka e best..bringebærkapsler el te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

enkleste e jo kapslene, men ka e best? mest konsentrert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke, men har du prøvd noen av delene før? Kapslene smaker/lukter jo forferdelig, som ugress, så tror ikke jeg hadde klart det som te.. hehe.. men det er meg da..

Skrevet

har akkurat spist en boks me kapsler...helt ok..no drikker æ te..helt ok det å!

Skrevet

Når begynner dere med disse tingene da?

Skrevet

Nei si det du;-) Skulle tro at kapslene er sterkere og mer konsentret..men d er bare tipping altså;-) Teen smaker nydelig med litt sukker i..men enig i at kapslene ikke er det helt store smaksmessig;-)

Skrevet

oki. hvor får du kjøpt te'en? vet ikke de på helsekost hva som lønner seg da?

Jeg begynte foresten da jeg var 33 uker på vei. Er 33+4 nå.

Skrevet

Jeg kjøpte teen på helsekosten(30kr).Der vet de også hva som lønner seg ja:-) Jeg begynnnte for en uke siden,både på te og kapsler,var da i uke 38...så kanskje litt sent!?

Skrevet

hadde kjøprt begge to samtidig..de nesvnte det da...men huske ikke i dag sia det er noen uker siden! e i dag 38 uker på vei...begynte vel for noen uker siden!

brukte bare kapslene først siden det står at man skal ikke overstige 6 kapsler pr dag...som æ tok, så om man sku i tillegg drikke te...e jo det mere enn ka de anbefaler..men det står jo at de kjenner ikke te noen bivirkninger..men syns selv at det va best å ta en ting om gangen..

Skrevet

Kapslene er mest konsentrerte..de er jo ekstrakt. Men teen var helt topp den også, sa de på helsekostbutikken. De anbefalte begge deler, og teen gjene for kosens del. Den smaker jo godt:-)

Skrevet

hvis teen smaker godt kanskje jeg skal gi den en sjanse ;) har ikke noe probl med å ta kapslene, men de smaker/lukter ikke akkurat noe særlig, så innbildte meg at teen måtte smake forferdelig :P

Skrevet

Jeg har tidligere lest her inne at disse kapslene kan starte en for tidlig fødsel. Er det noen av dere som har hørt noe om dette og som vet at det ikke stemmer?:-) Det er jo absolutt ikke en ønskesituasjon!:o Ellers, er det det samme hvilket merke kapslene er? Jeg kjøpte på helsekosten i går(men ikke begynt å ta dem enda), og så slo det meg plutselig at det kanskje ikke var riktig "merke"? :-)

Skrevet

Jeg tar begge deler... kapsler til frokost og te til kvelds. teen virker veldig beroligere på kroppen.. har tatt det i 1 1/2 mnd. 4 uker til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...