Gå til innhold

Fader så lett ein begynner å grine når ein er sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vert litt hardt her i det siste. Lesing til eksamen, mann bortreist i ein mnd. Bla bla bla.

Så sitter eg her og leser om medfødt beinskjørhet, og kjem over setningen: "multiple fractures on a child may indicate abuse" Og der begynner mammo og stortute, ser for seg mallo si i den eine og andre situasjonen, og fantasien tar heilt av. Herregud, hadde ingen kontroll. Hmmm, nervøst sammenbrudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på så du ikke brenner lyset i begge ender i hvertfall. Kan være i overkant tøft til tider å være student og forelder... Blir selv i overkant følsom når jeg er sliten.

Skrevet

Brenner lyset i alle kanter i desse dager kjennes det som. Det er over 4.juli uansett korleis det går. Da er det heim til mammo (mi) og sambisen, og full avlastning. =) Da skal eg jammen late meg. Heldigvis har eg ein fantastisk unge, ho er som regel blid, sover godt og er lett å ha med å gjer. =)

Skrevet

Det er deg vel unt, trenger å koble av etter et sånt "rotteres" :-)

Har sendt unga her bort i helga, eller besteforeldra lånte dem, så vi får litt avkobling.

Skrevet

Det merkes nok godt at tre unger er ute av huset! Godt å ha litt aleinetid også tenker eg, særlig når ein har gode barnevakter ein stoler på =)

Har ikkje hatt barnevakt over natta på mallo før, (ho er 1år) men vurderer det sterkt nå. Naboen fungerer som reservebestemor her, men eg veit ikkje om eg våger å spørre :-/ Er litt beskjeden ser du....

Eg prøver å la være å sutre da, men det er hardt i desse dagar. Kjenner ein sterk sutretrang bygge seg opp.... =)

Skrevet

Uff, du er tøff og flink!

Student og "alenemor" i utlandet.

Skrevet

Takk =)

Suger til meg "godord" som ein svamp i dag, og prøver å bygge opp selvtilliten. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...