Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hun ringte i ettermiddag og spurte om jeg ville komme bort og holde henne med selskap i kveld. Hun er nylig separert. Så jeg skaffet barnevakt siden mannen er på jobb, tropper opp med pizza og brus. Etter at jeg hadde vært der i mindre enn ti minutter fikk hun en telefon fra en annen venninne som var på fylla i kveld. "Så flott", sier hun "jeg har faktisk barnevakt, så jeg kommer om noen minutter". Og så gikk hun. Hun spurte ikke engang, bare sa at siden jeg likevel hadde planlagt å sitte der, kunne jeg bare sitte barnevakt... Og nå har jeg ringt 18 ganger for å be henne komme hjem, men hun tar ikke telefonen...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 er det sant??Verste jeg har hørt..vennine liksom:S
SuperGlad Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Ha ha ha ha, du kødder???? dette MÅ vær et tulleinnlegg, ingen kan være så blåst i hodet!
Kaffemocca Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Ehh, du skaffa deg barnevakt så bruker ho deg som barnevakt? Det var ikke mye til venninne nei!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Hallo. Er det mulig. Dette er jo kjempe frekt. Tulle innlegg?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Sånne venninner burde man ha flere av ja
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Hvis du er så dum at du da sitter barnevakt, så har du en smart venninne.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 sover ungene? jeg hadde tatt dem med meg til hun venninna. lempa de der å gått. for sånt no går ikke ann.. å folk må slappe av ang tulleinnlegg.. er ikke ALLE som holder på å skrive bare for oppmerskomhet
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Skal hun la ungene være alene da eller??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 ha ha, tror ikke på dette. Du kan ikke være så dum at du i det hele tatt lot henne gå!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 skjønner at hun lot hun gå, hadde blitt så paff at jeg ikke hadde klart å sagt noe alikevel jeg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 rart at Hi ikke tørr å svare nå vi spørr henne da. er ikke rart folk er skeptiske til innleggene her inne mener jeg da. men, hva skjer når du må hjem til din unge da, for at barnevakta skal hjem? er det helt sant? hadde gitt henne en real omgang juling om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Hi her Har ikke svart fordi jeg har ventet på flere svar. Men siden du nevner det. Jeg har ringt barnas far, så hvis ikke hun snart dukker opp, kjører jeg dem hjem til han. Er veldig sur på henne, men må innrømme at det var jo "smart", hvis jeg kan si det. Hun har hatt sine problemer i det siste, så det var nok bare et desperat behov for å komme seg ut litt fra 4 krevende barn. Men en veldig dum måte å gjøre det på.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 For en dårlig venninne.. Jeg ville tatt hevn, og ringt til Bf til disse ungene.. Er jo hans umger også.. (selvsagt vis han da var en mer reel fyr enn det venninna de er.. ) eller ringt foreldrene og bedt de komme og sitte barnevakt
Edelweis Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 sånne folk kaller jeg ikke venninner. må gå an å spørre på en litt mer real måte? herregud. hadde kjørt dem til BF jeg. og sagt at jeg må hjem til mine egne barn! dette var det frekkeste jeg har hørt på lenge. skalhu ta det for gitt hu da, at du bare sitter der? be henne betale for din barnevakt!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 Alene????om hun går, må jo mora være igjen hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå