Gå til innhold

Noen som skal gi bort langhårete kattunger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min og jeg skal skaffe oss katt, men det har ikke vært så lett så langt.(Kanskje fordi det er sommer?)Vi ønsker oss en langhåret (gjerne en skogskatt blanding)hunnkatt.Vi bor på Borgen i Asker.

Er det noen i Asker/Bærum omeråde som skal gi bort kattunger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på Finn.no? Synes det er enormt mange som gir bort puser der...

Skrevet

Ja har sett der, men ingen i nærheten der vi bor

Skrevet

Hei. Skrev i det andre innlegget ditt, men skriver her også jeg....

Vi har tre nydelige kattunger som er leveringsklare i slutten av juli. Mamman er en langhåret katt og en blanding av skogskatt og huskatt. To av de er hanner (så vidt jeg kan se) og har den karakteristiske M'en i panna som skogskatter har. Den siste er hun (også så vidt jeg kan se). Denne har ikke M'en i panna, men er så nydelig at hadde jeg hatt mulighet hadde jeg beholdt den selv. Alle tre er forskjellige versjoner av grå. Hunnen er grå med hvite poter, hvit under haka og en lys markering i panna. Hann nr. en er hel grå spraglete. Hann nr. to er også grå spraglete, men er mørkere på hodet, halen og potene. Alle tre ser ut til å bli langhåret, men hunnen ser ut til å få absolutt lengst pels. Vi bor på Spikkestad (mellom Asker og Drammen) så det er bare å komme å se hvis dere vil. Ellers så kan jeg sende deg bilder i morgen hvis du sender meg pm med mailadressen din.

Skrevet

HEI DU MED KATTUNGENE.

Kjempe interessert i hunnkatten. Mail meg:[email protected].

Når er de leveringsklare? Er de vaksinert?Kan du sende meg noen bilder.På forhånd tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...