Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil så inderlig ned i vekta mi igjen! 5 uker siden fødsel. la på meg totalt 22 kg, har 8,5 igjen nå. håper jeg ikke stagnerer her

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror
Skrevet

dette går ja.. jeg gikk opp nesten 25 kg da jeg gikk med Adrian.. å d gikk litt treigt men kom da ned i normalvekt igjen.. men du har jo bare 5 uker siden fødsel... du har jo gått ned masse til nå, nei dette skal du ikke fortvile over.. helt sikkert!! =) dette går bra, og hvis du virkelig vil så går det enda fortere =))

 

lykke til.. =)

Skrevet

takk for det, håper jeg også går ned, har masse klær jeg lengter etter å bruke igjen!:-)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

vet hvordan du har det ;-p

 

jeg brukte flere mnder på å gå ned alle kg.. men d gikk til slutt..

denne gangen prøver jeg desperat å ikke legge på meg så mye.. fåreløpi er det 8kg på 5 mnd.. så ikke like gærent som sist... ENDA ;-)

Skrevet

får håpe det går lettere for deg denne gangen!:-) lykke til med graviditeten!:-)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

takk for det. å lykke til med slankinga..;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...