Dollywood Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 vil så inderlig ned i vekta mi igjen! 5 uker siden fødsel. la på meg totalt 22 kg, har 8,5 igjen nå. håper jeg ikke stagnerer her
Gjest det spirer og gror Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 dette går ja.. jeg gikk opp nesten 25 kg da jeg gikk med Adrian.. å d gikk litt treigt men kom da ned i normalvekt igjen.. men du har jo bare 5 uker siden fødsel... du har jo gått ned masse til nå, nei dette skal du ikke fortvile over.. helt sikkert!! =) dette går bra, og hvis du virkelig vil så går det enda fortere =)) lykke til.. =)
Dollywood Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 takk for det, håper jeg også går ned, har masse klær jeg lengter etter å bruke igjen!:-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 vet hvordan du har det ;-p jeg brukte flere mnder på å gå ned alle kg.. men d gikk til slutt.. denne gangen prøver jeg desperat å ikke legge på meg så mye.. fåreløpi er det 8kg på 5 mnd.. så ikke like gærent som sist... ENDA ;-)
Dollywood Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 får håpe det går lettere for deg denne gangen!:-) lykke til med graviditeten!:-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 takk for det. å lykke til med slankinga..;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå