Nickeguri Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg ser at Obosmedlemmer kommer gratis inn på Folkemuseet på mandag. Lurte på å ta meg en tur dit på dagen med treåringen. Men er det noe interessant for treåringer der? Jeg har vært der for mange år siden, men kommer ikke på noe som kan være interessant for den aldersgruppen. Men dengang hadde jeg jo ikke barn heller...Dvs, det er vel noen geiter der...... Hvis jeg drar, blir det nok før underholdninga senere på dagen.....
Nickeguri Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2008 "Men det er vel noen geiter der". Den setningen var vel litt teit. Akkurat som om jeg drar dit for noen geiter. He, he......
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Kan ikke tenke meg til at det er noe spennende greier for en 3-åring der, men har heller aldri tenkt over det de gangene jeg har vært der...
hit og dit Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Søskenbarnet mitt elsker å gå i botanisk hage og på Munch utstillinga (museumet?). Han har gått der fra han var liten. Det krever ein god del fantasilek da, men det er kjempekoselig. Me brukte ein heil ettermiddag på å fantasere om slemme og snille blomster, og deiras hemmelige liv. =) Så kan botanisk hage vera spennande så kan nok folkemuseumet vera det, men eg trur det krever litt engasjemang fra den voksne og. Geiter er nå alltid spennende =)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Ja.. Har vært der med små barn mange ganger og det har absolutt vært populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå