Gå til innhold

Har funnet løsningen på hengende hode i bilstolen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsket MASSE på dette da vi legger ut på langtur på mandag.... Løsningen er enkel og grei: Jeg tar en liten håndduk, bretter den i to på langs og ruller den så sammen. Denne legger jeg så under haka på lillemor når vi skal ut og kjøre. Fester håndduken på hver side ved å klemme den inn under selene i bilstolen som går opp mot skuldrene. Skjønte dere? Har testet ved å kjøre noen småturer, og hun sovner og hodet hviler da mot håndduken :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo også kjøpt nakkeputer til de små. Samme prinsippet som hånkle ditt. ;-)

Skrevet

Ja, det fins jo sånne nakkestøtter. Tenkte først å legge en slik motsatt vei, altså for å støtte opp under haken. Men selv de som er til barn blir for lange på siden av halsen til å støtte opp haken, hvis du skjønner....?

Skrevet

OK. Har ikke prøvd selv, har bare tenkt på det. Men har hørt at det fins små nakkeputer til de minste som er laget til og ha andre veien, men har ikke funnet de ennå.

God tur på mandag.

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Jeg kjøpte en til å blåse opp på Babyshop da sønnen min var baby. Den var beregnet for babyer og kunne ligge under haka. Fungerte også veldig bra til han ble så stor at han dro den vekk selv og vi måtte "snike" den på plass etter at han var sovnet i stolen.

Skrevet

så bra... skal selv ut på langtur mandag, og har ikke babyshop el. lignende i nærheten, takk for tipset:)

Skrevet

For meg så høres det ut som du kveler din egen unge. Men god tur og håper hun komme like hel hjem igjen....

Skrevet

Så negativ da! Det er ikke rett under halsen. Når hun er våken er ikke engang hodet borti håndkleet. Har også tenkt på hva som vil skje ved evt. kollisjon. Men håndkleet er slik at haken kviler på det DERSOM hodet begynner å henge. Så i en ev. kollisjon så kommer haken til å bli trykt mot håndkleet, ikke halsen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...