Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 kjente det første gang idag. ble jo redd med en gang. fikk vite at det var voksesmerter. bare glad for at minsten vokser men likevel .. aaauu hehehe
iseb Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Ja, det er kjempevondt. Jeg var plaget med voksesmerter i livmora i de første 19 ukene. Var på 3 ultralyder i denne perioden for å finne ut om det var noe annet enn voksesmerter. Heldigvis fant de ut at det var voksesmerter. Nå er jeg i uke 25, og smertene er heldigvis helt over. Men de var kjempevonde, og jeg var ekstrent bekymret:-( Var redd jeg skulle miste barnet. Men lykke til videre, smertene går over:-)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 oi :S stakkars deg! mine smerter er veldig på og av.. er i uke 13 nå snart å har ikke kjent noe før nå da.. tusen takk lykke til fremover du også
snæparguri Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 dere kan trøste dere med at sammentrekningene er mye verre.hehe er ikke meningen å være ekkel altså, men veer er mye verre
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 hahaha.. det tror jeg på vedder en tier på det gitt.. fikk bare litt sjokk. for selvom det så og si er en selvfølge at du skal kjenne når det vokser noe i magen din så hadde jeg ikke regnt med det. faktisk. virker sikkert blåst men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå