Gå til innhold

voksesmerter i livmora er aaau!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjente det første gang idag. ble jo redd med en gang. fikk vite at det var voksesmerter. bare glad for at minsten vokser :) men likevel .. aaauu hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er kjempevondt. Jeg var plaget med voksesmerter i livmora i de første 19 ukene. Var på 3 ultralyder i denne perioden for å finne ut om det var noe annet enn voksesmerter. Heldigvis fant de ut at det var voksesmerter. Nå er jeg i uke 25, og smertene er heldigvis helt over. Men de var kjempevonde, og jeg var ekstrent bekymret:-( Var redd jeg skulle miste barnet. Men lykke til videre, smertene går over:-)

Skrevet

oi :S stakkars deg! mine smerter er veldig på og av.. er i uke 13 nå snart å har ikke kjent noe før nå da..

tusen takk :) lykke til fremover du også :)

Skrevet

dere kan trøste dere med at sammentrekningene er mye verre.hehe er ikke meningen å være ekkel altså, men veer er mye verre

Skrevet

hahaha.. det tror jeg på :D vedder en tier på det gitt.. fikk bare litt sjokk. for selvom det så og si er en selvfølge at du skal kjenne når det vokser noe i magen din så hadde jeg ikke regnt med det. faktisk. virker sikkert blåst men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...