Northernlights Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Han landet i morgest, og kommer ikke hjem hit før skolen begynner i august. Blir lenge borte fra mamma, men han er jo 10 år nå, så det går helt sikkert bra.Er bare en telefon unna. =o) Håper han har det fint der i sommer, og får sett det meste av det som er verdt å se. Det begynte ikke så bra denne gangen heller, siden flyet som skulle gå herifra 06:15 ikke kunne dra,pga at det var noe feil med flyet, så de måtte få inn et annet fly fra en annen flyplass. Men like etter 9 på morgenen satt han i fly til Boston,hvor storebroren hans venta på han. Der spiste de mat,kosa seg og prøvde det de kunne for å "kill some time" helt til halv ti på kvelden. Så det ble en enormt lang dag. Men nå skal vi ikke klage =o) Han har endelig kommet seg til Island.
ifie Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Åh, det var godt å høre! Leste det forrige innlegget ditt med klump i halsen... Endelig ferie!?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Å, det var bra Syns så synd på dere, spesielt han den dagen han skulle reist. Håper han får en strålende ferie
velsignet med to Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Leste det forrige innlegget ditt om at han ikke kom seg dit, så bra at det har ordnet seg nå!
Mom2Two Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 JIPPI!!!! Så utrolig bra at det ordnet seg. Det var jammen meg litt av en kundebehandling Delta ga.. Jeg ble ganske sjokkert da jeg leste det (kom aldri så langt at jeg fikk svart da..) Kjempebra at han kom seg avgårdet:-) Det blir vel rart å være uten godgutten så lenge, men noen ganger kan det være litt godt også, så får han full oppmerksomhet der, så kan du gi minstemann full oppmerksomhet og sparer opp litt overskudd:-) Mange klemmer til deg!
Northernlights Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 Takk for klemmer =o) Grunnen til at det gikk så feil sist,var at han skulle dra fra DELTA til Iceland air,og det gikk ikke. Så derfor ble det bestilt to separate tur/retur turer istedenfor. Èn til Boston og tilbake, og en fra Boston/Island/Boston. Hvorfor gjøre det lettvint for reisende,når man kan være vanskelig,å lage tungvinte,umulige regler. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå