Gå til innhold

Stellekommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min står og monterer stellekommoden nå, har termin 2 august, synes dere det er litt tidlig? Førstemann kom 15 dager før termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke egentlig! Med første mann var jeg ferdig med alt av montering og innkjøp to mnd. før termin - minst! Denne gangen...vel jeg har vasket klær og litt slikt, men har ikke kommet så langt til å pakke sykehusbagen en gang...og jeg har tre uker til termin!!! Burde vel se å få rasket sammen noe i en bag i tilfelle. Men har liksom så mye annet i hverdagen å tenke på. Denne gangen kommer vel fødselen som jul på kjerringa tenker jeg :-)

Skrevet

Ikke tidlig det vel :) Greit å ha tingene på plass, man vet jo aldri når de små har tenkt seg ut! Husker ikke når stellekommoden var på plass med førstemann, men den står oppe enda selv om det er kjempelenge siden vi har brukt den (eldste nærmer seg tre år). Har liksom ikke giddet pakke den ned, siden vi skal bruke den igjen alikevel :)

Skrevet

Overhode ikke.

Jeg hadde termin i slutten av august sist. Bestemte oss for å ha rommet i orden før ferie. Så vi hadde stellekommode og seng på plass og redd opp i god tid. Det var omtrent på denne tiden for 2 årsiden

Oldemor var på besøk fra Tr. heim. og måtte se barnerommet, hun var helt rørt. Første oldebarn for henne :)

Ja og godt var det at alt var på plass for jeg rakk altdri hjem fra ferie før jeg fødte. 2. august faktisk:)

Skrevet

Jeg har termin dagen fær deg, og her står kommoden ferdig montert på badet. Ikke tidlig i det heletatt synes jeg da.

Skrevet

Ja jeg fikk ikke være med på montering og skikkelig valg av stellebord sist, det vil si jeg hadde sett på stellebordet, og jeg fikk ikke vært med på forberedelsene i huset før babyen kom, alt ble gjort når jeg lå på sykehuset. Så jeg hadde lyst å være med på dette denne gangen siden det er siste gangen.

Skrevet

Nemo 78, hvor skal du føde?

Skrevet

jeg har også termin 2 august. Her er hele barnerommet og alle innkjøpene ferdig!! Har tilogmed lagt på plass bleiene og kluter og alt klart på stellebordet:)

Skrevet

Hvor skal du føde da?

Skrevet

Jeg skal på St.Olav i trondheim.

Du da?

Skrevet

Kvinneklinikken i Bergen.

Skrevet

Okei. Da treffes vi nok ikke. Lykke til da:-)

Skrevet

Takk like så. Vi kan jo heller holde hverandre oppdatert her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...