Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har bare hatt"kaninperler" i 6 dager nå,har så å si ikke bæsjet noe... Begynnte med grøt og grønsakspurre for ca en mnd siden uten at hun hadde noe problem med avføringen,men nå er det så å si stopp.Virker ikke som om hun har vindt,men blir jo litt bekymret... Har prøvd malt,sviske og laktulose men ingen ting ser ut til å hjelpe:( Noen med lignende problemer? Ville dere tatt henne til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du=)

vi har hatt samme problemet selv med jenta vår ( tror det er over nå hehe)

hun va kjempe hard i magen og var knall rød i hodet også kom det bare ut små harde klomper...

var hos legen og fikk duphalac avførings/smøremiddel til tarmene... det funket ikke,har prøvd malt det fuket ikke,svisker funket ikke.

var hos helsesøster og hun sa at jeg kunne gi henne yoghurt. jenta vår er snart 7 måneder men da var hun 6 måneder.men så sa barnelegen på helsestasjonen at det var for mye sukker i barneyoghurten så vi skulle ikke gi det alikevell.

men så tenkte jeg litt selv og siden vi kunne gi yoghurt, så kjøppte jeg yoghurt naturell og blandet sviskemos i den å ga henne. å nå har hun ikke hatt hard avføring etter det og bæsjer hver dag=)

så det er jo vært et forsøk=)

Skrevet

Her var det hjemmelaget sviskemos og sviskedrikk fra Nestle som er redningen når han er hard i magen. Sviskemos på glass har ingen virkning hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...