Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Får sånne vonde stikkinger inne i skjeden. Hva er det? Jeg vet det ikke er farlig, men HVA er det liksom?
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Er du gravid? jeg fikk sånn begge gangene jeg ble gravid.. he he, min mor hadde det samme..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Ja, er gravid. Fant dere ut hva det var da? Syntes det er litt ekkelt. Kan det være begynnelsen på sopp? Eller er det skjeden som utvider seg til fødsel? Eller hva er det? Er 30 uker på vei.
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Hos meg var det bare festesmerter.. men har hatt den stikkinga i slutten av sv skapet og.. det er helt normalt med pirking/stikking!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Men ikke i SKJEDEN vel??? Jeg hadde masse stikninger i begynnelsen av graviditeten, men det var da i underlivet, eller på siden. Var livmoren som utvidet seg.
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Det føles ut som om det var i skjeden jo...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Ja er vel forskjell fra menneske til menneske det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå