påhanigjen79 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 herregud e det mulig...fotball fotball...snakk om å kjede seg..så må fan mæ han se fotball kampen i kveld! å alle mine venninner e opptatt me ett el anna..åhhhhh blir gal!!! kan ikke bare fødselen begynne no..hehe ikke kan æ gå opp å ta me mæ pcn å se film på den, sia vi har akkurat malt trappa!!! så her sitt æ å lure......åhhhh
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 ja kjeder meg jeg å,skal legge meg snart,våknet meget tidlig min kjære sønn i dag *gjesp* Når er din termin da? jeg å går å venter å venter på tegn til fødsel...
påhanigjen79 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 har termin om 14 daga, 5 juli. min datter e på sin første camping tur me farmor å farfar...så det har vært en ganske så rolig dag!!! du har termin?
Sina73 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Se det positive i det: Masse kjekke, veltrente menn!! He, he....Fotball er et stort gjesp. Vi har det på men jeg gidder ikke å følge med. Aner ikke hvem som skal møte hvem i hvilke kamper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå