Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 venter nr 5, og ville fortelle min mor det i dag. hun mente eg måtte ta det vekk!! off blei heilt satt ut no eg:( måtte tenke på dei eg har. klart eg gjer det!! betyr alt for meg! måtte bare lufte litt tanker. har det ikkje godt no
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 å få høre sånn av mammen sin gjør extra vondt..en tar seg så nær av d mamma sier..jeg er sånn selv.. d var ikke fint av henne å si noe sånnt.. snakk med hu å si hva du føler når hu sier sånnt..at d sårer deg.. stå på du..vis henne at dette klarer du like fint som alle andre:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Skjønner godt du er lei deg, når din egen mor reagerer på den måten... Hvis du klarer å ta deg av de du har, å ikke "bruker opp" familien, så må du jo kunne få så mange barn du måtte ønske:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Det var fælt sagt av mor de. Man har tid til det man tar seg tid til. Å kan ikke forstå at barna dine vil ta noen skade av å få en bror eller søster til. Selv kommer jeg fra en søskenflokk på 5, og har hadde en fantastisk barndom. Mye takket være søsknene mine:) Nei, ikke tenk på det mor de sa. Gratulerer med graviditeten!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 kanskje engrunn til at hun sa det da...Kanskje du har nok med de du har... Og btw-hvor mange ganger skal dette innlegget komme,sett det før ja;-)
Amanda- Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 hadde min mor sakt noe slikt hadde jeg bedt henne ryke og reise. vet du hva.. er helt sjokket jeg nå. blir så sint! hvorfor skulle du ikke klare og ta vare på de andre barna dine då? nei vet du hva... hva med de i gammle dager da? min bestefar hadde 11 søsken. de hadde en flott oppvekst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå