Gå til innhold

Pms-innlegg, aaaaah!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysj så sur og gretten jeg er i dag... Mensen er rett rundt hjørnet og da blir jeg ei surpotte ganske kjapt. Er alene med lillegutt, og stort sett går det greit -utenom i helgene. Da synes jeg fryktelig synd på meg selv... :( De fleste vennene mine har barn, men alle har samboere eller kjærester.

Jeg har en god og snill mann jeg også da, eller iallefall nesten... ;) Han er hjemme å jobber for sommeren, men jeg skal reise til han om 3 uker, og vi skal da se om vi klarer å finne tilbake til hverandre. Det har vært slutt i 1 år, men vi savner hverandre og er begge lysten på å jobbe for å få forholdet til å fungere igjen :)

I dag er han ute med kameratgjengen og jeg blir enda mer sur. Herregud, så teit... Er det noen jeg stoler på, så er det han, så jeg er ikke bekymra over at han henger med andre jenter.

*klage klage klage*

Skal finne frem chips, dipp og sjokolade nå og dibbe! Håper humøret mitt stiger da... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa, jeg har hatt mensen i fem uker nå, kan du slenge over litt sjokolade? :(

Jeg reiser ikke på gatebil treff likevel forresten, så om du er i nærheten av trhjem city når du er hos loverboyen og får lyst til å si hei så rop ut da ;)

Skrevet

Fem uker??? Jeses, da hadde jeg muligens gravd meg ned... Men sjokolade skal du få kjære, har i massevis her :)

Ja, det hadde vært arti å tatt en date med deg når jeg først er der oppe, men vi er jo liksom ikke midt i storbyen da ;) Det er litt mer landlig der jeg skal...hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...