mizz25 Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Gammel va ungen da dokker begynnte å legg den i senga? å kordan gikk det? =) Mini her e 4 mnd,å ligg i vognbagen oppi senga... Vurder å ta bort bagen snart,for det bynn å bli varmt å ligg i bagen....
Snupi27 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 emilie lå ikke i vognbagen men i en kurv som er på størrelse med en vognbag! vi byttet til seng da hun var rundt 4 mnd. tok da å la håndklær lakner osv i kantene på sengen så det skulle bli mindre plass i sengen for henne. jeg la et stort laken over så hun ikke skulle klare å dra til seg håndklærne osv å få det over hodet sitt.. funket veldig bra =)
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 jenta her lå i bagen til nesten 6 mnd (hun er liten i vekst så var god plass) la henne så over i vugge -ikke noe problem, men 'tok med' voksiposen som hun lå oppå i bagen(var kaldt på rommet om natta), over til vugga det gjorde så det nok ikke føltes så stort oppi der så over til seng uten noe -ikke noe problem har en koseklut som hun legger over ansiktet, og da tror jeg hun kan sove hvorsomhelst;)
mizz25 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Ja,mini her har å smokk å klut over ansiktet ;-)
Alltid Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Vår var 4mnd da vi kutta ut bagen, men siden han lå oppå voksiposen i bagen så la vi den en periode som underlag i senga også. Da fikk vi fortsatt pakket tett rundt han. Den overgangen gikk suverent også da vi kutta voksiposen.
polarn & pyrene Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Her begynte vi med vognbaggen de første ukene, men nå er mini her nesten 7 uker og han sover i egen seng på natten nå. Fungerer kjempe fint og alle får den søvnen vi behøver.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Vesla mi har sovet i senga si hele tiden, så et tips på TV; Å rulle et stort badehåndkle som en pølse (med strikker rundt slik at babyen ikke får det over seg), og legge det i en bue rundt v/hodet slik at senga ikke blir så stor og åpen. Funket her iallefall..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Hun lå i vognbag'en i begynnelsen, tror hun var rundt 2-3 mnd da vi la henne i sengen...jeg rullet sammen to babydyner, en på hver side av henne og strakk et laken over...da lå hun lunt nedi en liten dump...ikke lenge siden jeg tok de vekk faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå