Gå til innhold

Dokker som har hatt unga som sov i vognbagen på natta......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammel va ungen da dokker begynnte å legg den i senga? å kordan gikk det? =) Mini her e 4 mnd,å ligg i vognbagen oppi senga... Vurder å ta bort bagen snart,for det bynn å bli varmt å ligg i bagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emilie lå ikke i vognbagen men i en kurv som er på størrelse med en vognbag!

vi byttet til seng da hun var rundt 4 mnd.

tok da å la håndklær lakner osv i kantene på sengen så det skulle bli mindre plass i sengen for henne.

jeg la et stort laken over så hun ikke skulle klare å dra til seg håndklærne osv å få det over hodet sitt..

funket veldig bra =)

Skrevet

ja,det hørtes lurt ut =) flere???

Skrevet

jenta her lå i bagen til nesten 6 mnd (hun er liten i vekst så var god plass)

la henne så over i vugge -ikke noe problem, men 'tok med' voksiposen som hun lå oppå i bagen(var kaldt på rommet om natta), over til vugga det gjorde så det nok ikke føltes så stort oppi der

så over til seng uten noe -ikke noe problem

har en koseklut som hun legger over ansiktet, og da tror jeg hun kan sove hvorsomhelst;)

Skrevet

Ja,mini her har å smokk å klut over ansiktet ;-)

Skrevet

Vår var 4mnd da vi kutta ut bagen, men siden han lå oppå voksiposen i bagen så la vi den en periode som underlag i senga også. Da fikk vi fortsatt pakket tett rundt han. Den overgangen gikk suverent :) også da vi kutta voksiposen.

Skrevet

Her begynte vi med vognbaggen de første ukene, men nå er mini her nesten 7 uker og han sover i egen seng på natten nå. Fungerer kjempe fint og alle får den søvnen vi behøver.

Skrevet

Vesla mi har sovet i senga si hele tiden, så et tips på TV;

Å rulle et stort badehåndkle som en pølse (med strikker rundt slik at babyen ikke får det over seg),

og legge det i en bue rundt v/hodet slik at senga ikke blir så stor og åpen.

Funket her iallefall..

Skrevet

Hun lå i vognbag'en i begynnelsen, tror hun var rundt 2-3 mnd da vi la henne i sengen...jeg rullet sammen to babydyner, en på hver side av henne og strakk et laken over...da lå hun lunt nedi en liten dump...ikke lenge siden jeg tok de vekk faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...