Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter inne med masse inntrykk og tanker, etter et nært møte med villmarken. Torsdag kjørte jeg på en elg, og er gravid i uke 38. Det var absolutt noe av det værste jeg har opplevd. Bilen ble bulket i skjerm, speil, panser og knust frontrute. Jeg satt igjen i bilen helt skjelven og med masse glassskår i fang. Elgen løp videre, og viltnemda kunne bekrefte at den var halt men at de lot den leve.

Besøkte legevakta på kvelden, og alt var bare fint med meg og baby. Har likevel ikke helt kommet meg etter hendelsen. Kjenner litt i rygg, nakke og bekken, men tiltross for hendelsen er jeg i fin form.

Fikk panikk når jeg tenkte på at belte hadde strammet over magen, og kjente at jeg var øm etterpå. Legen beroliget meg og sa at barna tåler en del.... Huff, jeg unner ingen å oppleve det jeg har gjort, gravid eller ikke. Kjør forsiktig jenter. En vet aldri hva som kan hende!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..høres skremmende ut... Håper ikke jeg eller noen andre opplever noe slikt... Bra at alt er fint med deg og baby fysisk sett..tar nok litt tid å kommer over det psykiske sjokket ja....

Skrevet

Uff ja dette har jeg tenkt på mange ganger... Er mest redd for å få styret i magen jeg, litt kort i beina og stor mage, og prøver å strekke meg litt bakover, men er redd styret ville gitt meg en skikkelig støyt jeg.. Skal kjøre veldig forsiktig! Lover det...

Skrevet

Huff så forferdelig! Det å kræsje med en elg må jo være grusomt og når du er gravid så får du enda flere tanker og bekymringer rundt dette:)

Har selv vært i en kræsj og jeg var støl i hver eneste muskel dagene etter Det var også en gravid i den kræsjen, som det heldigvis gikk bra med.

Unner absolutt ingen å kræsje nei og i alle fall ikke med et levende dyr.

Håper det går bra med deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...