phantomet Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 I lengre tid har Tven vår av svært gammel årgang hatt sine luner... På en impuls startet av svigers, med phantomets hvilepåbud som unnskyldning, der hun selvfølgelig må kunne bytte kanaler uten å stå opp fra sofaen, har nå phantom-mannen kjøpt ny plasma TV. Heldigvis lot phantom-mannen seg begrense når det gjelder antall tommer...men fremdeles er den saken som nå har inntatt heimen, gigantisk!!! Ungene er ville av begeistring, og de har allerede fått sett litt på film, for å teste kvaliteten... Fordelen med monsteret må være at phantomet kan ligge i den andre enden av stuen, og fremdeles fint se på TV....
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Gratulerer med ny tv! Vi fikk, uten mitt samtykke en 42 tommer, den syntes jeg var grusom i starten, men innrømmer at jeg nå liker å se film på plasmatv.......
phantomet Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Det er 42 tommer vi har fått også... Opprinnelig var tanken en diger 50 tommer...,men da sa jeg NEI! Jeg er ikke sikker på at jeg vender meg til den der saken altså...JEg har alltid vært pro liten TV eller ingen TV...og nå dette...*ler*
Plutseliten :) Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Gratulerer! Du venner deg til det....det har jeg gjort.. Etter at min sambo,uten samtykke og snakking om det,for en mnd siden kom sjanglende inn i stua med monsteret Datteren var happy..jeg sa halvt spøkefullt at den kunne han bare bære ut i garagen og se flåklypa Han ble litt usikker,men satt den stille opp og fjernet papp og plasserte den "gamle" tv opp på loftet.
Næsningsfrua Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Her i huset troner det også en 42-tommer, og det har tatt meg et halvt år å venne meg til størrelsen! ...og det var jeg som kjøpte den..... En kollega av mannen min erklærte at jeg måtte være en drømmedame som kjøpte sånn tv til huset...han skulle bare visst....
dritgrei hei hei! Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Vi skal kjøpe nytt monster til den nye TV-stua... :-)
Trollmora Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Vi har bare en "liten" 22" og den er ikke så mange år. Da gikk vi fra 14" reise-tv og vår nye tv ble ett monster )
Maud Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Jeg kjenner meg igjen og smiler når jeg leser. Vi har jo også et monster i kjelleren. Jeg var ganske skeptisk og litt sur da monsteret og alle høytalerne kom inn. Nå ser jeg at monsteret er fint til film, men det er sjelden jeg ser på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå