yummy Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Har ei jente på 5 mnd som ikke kan fordra bilkjøring. Eller... tror kanskje det er å sitte bakovervendt hun ikke liker. Hun hylskriker når vi starter motoren men blir blid med en gang vi stopper. Setet har vi brukt mye på vognen så er ikke at hun sitter vondt. Har hatt henne på fanget i drosje et par ganger og også i buss og det går kjempefint. Da holder jeg henne "riktig vei" så derfor jeg lurer på om det er det å sitte bakovervendt som hun ikke liker. Hun har aldri kastet opp eller noe sånt, så er ikke bilsyk. Har vært som dette siden hun var ca 1-1.5 mnd, dvs da hun begynte å være mer våken. Sånn det er nå brukes nesten ikke bilen og de gangene vi kjører sitter jeg bak med henne. Noen som har erfaringer/tips?
Snupi27 Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 jada, samme her. emilie startet ganske tidlig med å hyle når vi kjører bil. vi korblet ut airbagen så hun kan sitte foran så det er enklere å undeholde henne når vi kjører alene med henne. jeg kommer ikke til å snu emilie riktig vei selvom hun skriker. da får hun heller hyle syns jeg. det mye tryggere å sitte feil vei..
yummy Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Ja, har ikke tenkt å snu henne foreløpig. Sikkerheten kommer jo først. Men er ikke så veldig trafikksikkert å ha en illskrikende unge heller, da... Huff, er ikke noe gøy å ha det sånn.
2hærligegutter Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde en som hyla og skreik selv om jeg satt ved siden av. Snudde han når han var 8-9 mnd og siden da har han hvert en drøm å kjøre med. Noen barn nekter å sitte baklengs, sånn er det bare
Snupi27 Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 emilie er 10 mnd. glemte å si det.. jeg veit det er skikkelig dritt å å høre på de skrike osv.. men har du prøvd å kjøpe sånn leke å henge på setet? det kjøpte vi på babyshop og den funket litt hvertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå