Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hei! Jeg er nå i totalt villrede! Gravid eller ikke gravid?? Jeg har tatt 3 tester, alle fra Clearblue, og alle har like uklart resultat. Det kommer frem en tydelig strek i kontrollvinduet, så testen er helt ok. Men i resultatvinduet er resultatet så usikker... Der kommer tydelig frem en vannrett blå strek - ikke gravid, men både min samboer og jeg ser en anntydning av en loddrett strek, og at det kan være et pluss - gravid. Det samme vises på alle de 3 testene jeg har tatt (med tre dager mellomrom) Jeg hadde forventet mens på torsdag 19.juni, men var noen dager fortidlig ved sist mens... Er her noen som har opplevd noe lignende? Noen som vet hva dette kan være? Er vi gravid elelr er det bare en "skyggestrek" som viser på alle 3 testene?
Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Kjøp clearblue digital heller så slipper du å lure på disse strekene
It's all about me Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 En strek er en strek samme hvor svak den er. Jeg hadde så vidt strek med førstemann, måtte klemme på ruta for så se den i det hele tatt.....
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Tror jeg skal prøve meg på en digital på mandag (så lenge jeg ikke har fått mensen da...)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Hvordan kan jeg vite om det er skyggestreker eller ikke? Irriterer meg at jeg ikke vet... og nå må jeg vente helt til mndag med å kjøpe ny test!!! Argh!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Gå inn på www.pernille.info. Der står det om skyggestreker. Er det noe farge i streken i det hele tatt? Eller er det bare litt mørkere i papiret der den andre streken skal være? Hvis det er en svaak farge, er du gravid, hvis det bare kan skimtes litt mørkere nyanse, er det skyggestrek.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Jeg vet faktisk ikke...................... Takk for tipset om siden - skal sjekke den ut!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Så spennende!! Jeg hadde svaaak strek, men det var en billigtest. CB var tydelig. Test med morgenurin på CB digital.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Det skal jeg gjøre! Gleder/gruer meg...Frykter at det er jeg som "tror" jeg er gravid... Mensen er forsatt ikke kommet så hvem vet!! Har ei jente på 2 år fra før, så jeg føler at tiden er inne for nr 2 nå
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Har du sett på testene etter at tiden gikk ut? Kunne du se noe farge? Jeg er så spent på dine vegne! Selv var jeg vel egentlig ikke i tvil selv om streken var svaaak. Det var definitivt litt rosa der. Lykke til!!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Den vannrette streken var knallblå, mens den loddrette var kanskje mest gråblå (svaaaaaaaaaaaakt) Frykter denne skyggestreken, men samtidig så er jeg aldri sen med mensen, og vi har virkelig gått inn for å bli gravid denne mnd... Dersom jeg ikke får et klart svar på mandag så stikker jeg til legen for å sjekke!
Shio86 Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Jeg tok også en mengde med tester! Enten kom det opp en veeeldig svak strek. Eller så kom streken etter det var gått 10 minutter, da var den veldig sterk! Ble jo ikke særlig klok av det.. Så jeg dro på apoteket og kjøpte digital test. Og den lyste GRAVID. Så det er nok sånn at en strek betyr uansett hvor svak den er, det gjorde det hvertfall i mitt tilfelle. Krysser fingrene for deg:)
Herkules Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Mine billigtester har vært så blendahvote når jeg ikke har vært gravid og veldig svake i starten av graviditetene De var så svake at jeg trodde jeg ikke var gravid. Det samme gjald forsåvidt apotektestene
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 Vi får satse på at den digitle testen roper! GRAVID!! To be continued!
gullegget Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Det er noen steder de har søndags åpne apotek;)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 Men dessverre ikke her..... Men jeg har tatt en ny test for hver dag som har gått...Kanskje like greit å hoppe over en dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå