Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Simo duo med den rosa mønstrete kanten Kjempefin! God og stor bag og vendbart styre. Er det tidlig å kjøpe vogn eller? Er i uke 21. men fikk en god pris syns jeg da.. så måtte liksom slå til :-) Håper bare ikke den kommer billigere andre steder da, så får jeg sitte her å angre:P
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Grattis:) Har vurdert den vognen selv, kjempe god å trille og som du sier stor bag:) Men er redd eg ikke klarer å bestemme meg før ungen kommer ut he he søren meg en jungel uten like Mye måtte du gi for den da?
thea85 Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Åååå, så kjekt å få vogna i hus.. Veldig fin vogn da.. Driver å vuderer enten den eller emmaljunga duo smart,, Kan jeg spør om hvor mye du ga for den?
Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Ja er mange vogner, vurderte brio happy også, men den har visst komt dårlig ut i tester og jeg likte mye bedre utseendet på simoen. Måtte gi 5500,- inkl. vendbart styre og regntrekk. Ordinær pris var 6000,- hvor vendbart styre kom på 800,- i tilegg.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Hørtes ikke gale ut det da:) Tenker babyen kommer til å kose seg i den, godt å ha god plass til en god pose oppi der også...for oss som får høst-vinterbarn:)
Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 Ja, hadde ikke husket at bagen var så stor faktisk. Positivt overrasket:) Fant nettopp ut at det rosa trekket oppi bagen jeg valgte i stedet for det svarte standard kostet også 400,- som hun som solgte det glemte å ta betalt for. Så da er jeg hvertfall fornøyd
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Kan aldri tenke meg at da skulle vera for tidlig.. Har sjolv bestilg bilsete idag,er 21+1...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Har kjøpt/bestilt Simo duo jeg å i fargen marine:) Men betaler full pris da.. 5990,- for vogna og 799,- for stellebagen. Kjøpte brukt forrige gang og gikk på en smell,så unner oss å "skeie" ut med ny vogn denne gangen;) hehe Får den til uka:) Gleder meg;)
Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2008 Så gøy:) Fint med marine! Tok svart siden det var kun den de hadde tilbud på. Den stellebagen til 799, er det den som følger med den nye modellen? Får se om jeg kjøper den, eller gjør et kupp på ebay. Skjønner at du gleder deg, vogna står bare der å frister! Så fiiin, lyst til å trille tur..hehe
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 De hadde to modeller når jeg var der,men jeg insisterte på å få den som var i katalogen,for jeg likte den best. Hun sa noe om at den var utgående (?) Vogna er bare helt nydelig:D gleder meg til det endelig ligger en baby oppi den :D skal gå maaaasse turer.. hehe hengemagen må jo bort på et vis etter fødselen ,tihi =p
Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2008 Ja gleder meg ihel:) Får håpe vinteren kommer seint i år så det ikke blir så kaldt å trille tur helt i begynnelsen. Huff, hengemage! Får håpe den forsvinner fort med masse amming og trillturer:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 Ja.. huff... men det er jo bare å kle godt på,trenger jo ikke å gå i timesvis heller:p Hengemage ja.. gikk rimelig fort med første..men er spent på om det går vekk like fort denne gangen.. hehe =) spørs om jeg må trimme litt mer denne gangen...=)
Maya_1 Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Har du "prøvekjørt" den? Kikket også på den vognen, men fikk høre at den skulle være så tung og vanskelig å svinge?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Sikkert ikke meg du spør,men svarer alikevel. Prøvde emmaljunga og simo duo i butikken. Av de var det simo som var lettest. Både å løfte og å kjøre. Emmaljunga er sinnsyk tung og veldig stiv i fjøringa.
Gulljnta Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. juni 2008 Prøvekjørte den i butikken. Har god fjøring og er veldig stabil og god. Jeg prøvde også emmaljunga og syns den var mye tyngre.. Syns ikke den virket vanskelig eller tung å svinge, men har jo ikke prøvd den med barn oppi da. Hovedgrunnen til at jeg valgte den er pga den stooore bagen Og så er den fin å se på da.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Må si meg enig...eg ble kjempe skuffet over emmaljunga vognen..den har vært en av mine favoritter sånn utifra bilder..men den ble fort avskrevet når eg prøvde den. Simo vognen var MYE bedre å trille...
Maya_1 Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 Var det som var sagt, at den var ikke så lett lenger likevel når man fikk barn oppi den. Men når de andre vognene er tygre uansett er man like langt Men blir nok denne ja. Har i utgangspuktet god tid, men svigers kan knapt vente med å kjøpe vogn til oss, så det var bare å begynne å kikke
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 Skal og kjøpe Simo, men har kun titta på nettet da. Blir Simo duo eller kombi, men hva er forskjellen?? Vet dere?
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 Eg syns duo vognen var mye bedre å trille:) Pluss at bag-delen er større og med tanke på når vi får barn bør det vel være plass til en god pose:)
Gulljnta Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 22. juni 2008 Forskjellen er vel bare det som frøkendings sier, større bag i duoen og så er det separat sportsdel og bagdel God plass til f.eks dunpose for oss som får barn i vinter.
Maya_1 Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 Mes Combi så setter man bag'en oppi sportsdelen, men i Duo så bytter man del. Så vidt jeg har fortsått. Så Combi-vognen er en mer 2-i-1 løsning, men baggen er mindre, og jeg syns den så mer kronglete ut.
nanomor Skrevet 23. juni 2008 #22 Skrevet 23. juni 2008 jeg har kjøpt kombo vognen, tåkeblå, og syntes den var ALT:o) Litt mindre og nettere bag kanskje, men kjempefornøyd. betalte 5999 inkl "alt":o)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #23 Skrevet 24. juni 2008 Ja, nå har jeg vært i butikken og sett/testa forskjellen. Jeg har termin i begyn av nov, og bor langt nordpå. Tenker at det er viktig med en god pose i vogna. Får man plass til en god lammeullspose i kombien?? Simo har en egen lammeullspose som i katalogen står skal være til duoen, men passer denne også i kombien?? Klarer ikke bestemme meg for hvilken av de to jeg skal velge.... Så lenge det er god nok plass i kombien, tror jeg at jeg går for den!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå