Hikken Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 I dag ble jeg helt ferdig med barnerommet, stelleting og klær er kjøpt inn, senga og stellebordet er handlet inn, skrudd opp og redd opp, vi begynner å bli ferdige med resten av leiligheten også (flyttet inn i tidenes oppussingsobjekt av et hasjreir for tre uker siden), sambo er sendt ut på sommerens siste ordentlige grillfest (les: fyllekule:-P), jeg har kjøpt meg Mary Poppins på DVD, så i kveld skal jeg sitte i sofaen med film og pannekaker og i morgen er jeg fødeklar! Veldig deilig å bare kunne nyte de siste tre ukene frem til termin og kose meg med graviditeten uten å måtte tenke på noe som helst! Aldri mer maling, maskeringsteip, sparkel, IKEA-turer (grøss), umbraco-nøkler og annen driiit. Ha en strålende lørdag alle sammen! Det skal i hvertfall jeg :-)
Gulljnta Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hehe, så herlig! Jeg har kjempelyst til å begynne på barnerommet, men har så god tid at jeg får spare det til seinere..hehe Lykke til med siste biten av svangerskapet og fødselen som venter:) Og ha en strålende lørdagskveld du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå