snartmammapåny Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Fikk Bugabooen min på torsdag og jeg bare ELSKER den:) Etter noen "kjøre" turer er jeg frelst;) Håper det er vedvarende da, og ikke forbigående;) hihi Så lekker å se til, utrolig lett og hendig når jeg skal ta den ut og inn av bilen. Triller godt både utendørs på veien og inne på kjøpesenterene, inni store folkemengder og trange butikklokaler. Den bare glider bortover;) Mini satt som en liten prins i vognen sin i dag, han som vansligvis ikke vil sitte i vognen. Tror han fikk et overblikk over verden på en litt annen måte fra buggisen. Satt hele shopping runden i vognen, helt utrolig igrunn!! Måtte bare dele min gryende kjerlighet til min nye vogn:) Mini er 14mnd og til nå har vi stort sett trillet rundt på en stooor Emaljunga Edge. Så forandringen var ganske stor igrun;) Men er fortsatt glad i Edgen da;) men nå er den på sommerlagring frem til vinteren setter inn.
It's all about me Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Har akkurat kjøpt den selv til vesla i magen, men bruker den imens til lillegutt. Den er veldig god, men langt ifra perfekt. Framhjulene setter seg lett fast og vipper vogna litt hvis bakken ikke er perfekt. og det er den ikke downtown Bergen. Regntrekket er håpløst og handlekurven litt kronglette. Systemet for å regulere høyden på håndtaket kunne vært letter, hadde holdt med noen klemmer framfor å måtte skru to dingser hevr sin vei. Men alt er en vanesak og vogna er lett, stilig og en drøm å trille ellers.
Hidjey Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 På 08understellet er det de klemmene du etterlyser for høyderegulering..
It's all about me Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Neeeeeeeeei. DET ville jeg ikke vite nå ) 07 var ganke mye billiger, men det hadde vært verdt å betale litt mer for akkurat det.....
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes vogna er perfekt jeg da så er ikke enig med intensity akkurat her hehe.. Eneste stedet jeg har satt fast forhjulene et par ganger er i slike vannrenner på fortauet inne i Oslo, den er veldig god på brostein for eks, ELSKER også både handlekurv og regntrekk! Snuppa synes det er kjempe stas når det regner og jeg tar av kalesjen og bare bruker regntrekket, og handlekurven er jo en drøm! stor og god og dt beste er jo at den kan snurpes sammen. Høydejusteringen på styret er jeg enig i da, men det er en vanesak, nå som vi har hatt vogna så lenge legger jeg ikke merke til det lenger. Vi har også en emmaljunga duo, og planen var ogå her at vi skulle bruke buggisen i sommerhalvåret og emmaljungaen i vinterhalvåret, men emmaljungaen har vært parkert siden vi kjøpte buggisen gitt, til og med om vinteren hehe..
It's all about me Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Blir nok vant til de små tingene etterhvert )
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Alt kommer nok ann på hva man er vandt til fra før det med handlekurv for eks var noe av det jeg HATET på emmaljungaen, sikkert derfor jeg forguder handlekurven på buggisen hehe..
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 nå ble jeg bare nysgjerrig.. hvordan fungerer regntrekket, du snakket om å ta av kalesjen og ta på regntrekket? hmm, hørtes interresant ut:P
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 I både kalesjen og i regntrekket er det fester til plaststenger (på samme måte som man stikker gardinstangen inn i gardinen), om jeg ser at det regner ute så tar jeg bare plaststengene ut av kalesjen og fester i regntrekket isteden, da blir snuppers sittende inne i et gjennomsiktig telt på en måte og hun synes det er kjempe gøy Så legger jeg bare kalesjen i en pose under vogna i tilfelle det skulle slutte å regne. Bilde her http://www.bugaboo.com/no/en under bugaboo cameleon og "what it does"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå