"spire nr 2 i magen" Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 noen som har hatt problemer med å gi melk / mme når babyene startet med grøt.? Hun nekter å ete melk nå. så nå har jeg innført måltid 3 for dagen. hun er 5 månder. er dette kanskje litt tidlig.? er ikke opp i full porsjon med 3 måltid enda. hvor lang tid brukte dere på å komme opp i alle måltiden til fastføde?
nungo Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Har mottsatt problem jeg :-) Hun er snart 6 måneder - elsker melk og ammekos -- ikke snakk om å få i henne noe annet :-)
Mammapudding Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Ja, Leah ville ikke ha pupp mer da hun var 7 mnd..da hadde vi fast føde til alle måltider..brukte ca 1 mnd på å komme opp i det da hun ikke var så glad i mat i det hele tatt. Måtte til slutt gi opp ammingen og gi mme, men det var hun heller ikke særlig interessert i. Nå derimot er hun kjempeglad i melk og spiser ganske bra de fleste dager også, så her i alle fall var det bare en periode..men den varte noen mnd da..hun er 10,5 mnd nå
Sunshine2222 Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Her var det ikke aktuelt med amming når vi begynte med grøt :-) For mye å se på og for mye mat. Da var hun 5 måneder, MEN jeg ammer første måltidet om morran og gir grøten en halvtime, trekvarter FØR hun legger seg, så får hun pupp til kvelds. Vi ammet også om natten frem til nå (snart 9 måneder) da sluttet hun selv....
shimonie Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 ja her er han ikke særlig interessert i melk. så vi har funnet ut at det er lettest å gi han melk de to første måltidene. de tre siste får han grøt og middagsglass e.l. med vann til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå