Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er i uke 34 og har egentlig ikke vært av de som har kjent så vanvittig mye liv hele tiden, men alt har vært fint hele veien. Siste dagene har det derimot vært ganske sirkus, til jeg våknet opp i dag og alt har "roet" seg. Kjenner hun romsterer litt og små dytt langt inne, men ikke slik det har vært de siste dagene. Kan det være at hun driver å fester seg? Kjenner nemlig et voldsomt nedpress til tider, samt går jeg på do hele tiden.....

Må legge til at jeg bekymrer meg lett, sps hvis ting endrer seg. Og vet godt at jm har sagt at ingen dag er lik, bare så lenge jeg kjenner henne hver dag...Men likevel, hadde dere ringt føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noe du lurer på som går på slike ting ville jeg heller ringt til føden ja enn å spørre her, der har de den kompetansen du trenger.

Skrevet

d høres rett og slett ut som den lille har snudd seg..å at d var derfor d var sirkus der inne en stund:)d skjedde hvertfall med meg:)

men så lenge du kjenner hu så ..men som sagt ,ring føden om du er usikker..bedre å få svar fra de enn å gå å tenke sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...