På vei igjen? Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Var på do tidligere i dag og så ned i toalettet og da så jeg akkurat som sånn litt eggløsingsslim med en blodstripe i, kan det ha vært litt av slimproppen? Har enda 6 uker igjen til termin. Betyr det at jeg er moden eller begynner å bli det? Farlig å ha sex da?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 hmm var det mye da? hos meg når slimproppen gikk med førstemann så var jeg ikke i tvil om hva det var. men jeg var 3 dager unna termin. ikke farlig med sex. slimproppen kommer tilbake igjen den.
På vei igjen? Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Har ikke anelse, babyen kommer jo når den kommer, men alltid kjekt og spennende å høre hva andre mener. Det var ikke mye nei. Veldig lite.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 kan være slimproppen ja,men jeg aner ikke min søster sa den kunne gå fra uke 34 ,men den kommer tilbake igjen da...
På vei igjen? Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 Uansett spennende, det var så lite av den i så fall at det ikke er mye de er snakk om, vet ikke hvor stor den skal være.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 en klomp med slim og blod
På vei igjen? Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2008 Dette var ikke en klump, men mer som sånn eggløsningsslim med litt blodstriper i seg.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 hmm ... du har ikke hatt sex da slik att det kom etter det. eller kanskje det var tegningsblødning,selv om det er litt tidlig.
På vei igjen? Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2008 Nei vi har ikke hatt sex, men har veldig lyst å ha det for det er så lenge siden. Tegningsblødning?? Hjelp det er jo litt tidlig, selv om jeg har en venninne som fødte på denne tiden og babyen slapp kuvøse og er helt normal som andre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå