Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Erfaringer? god vogn? Lurer vel egentlig på om det er en ok vogn for en baby og ei snuppe på 2.5 år? Regner med å ha storesøster hjemme 1 dag i uken når babyen kommer, og jeg håper vi da kan gå lange turer, dra til byen, dra på lekeland osv. Da er jeg AVHENGIG av vogn! Det er 4 mnd til vidunderet komemr nå og jeg ser ikke helt at vognbehovet skal forandre seg drastisk på den tiden Vil ha en vogn som lett kommer inn dører, rundt i butikker, på t-bane og buss osv.. Den MÅ ha svingbart forhjul, den må ha gode hjul (novemberbaby) og grei plass til både stor og liten..
It's all about me Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Nå er jeg litt overrasket her. Trodde da Firstwheels City Twin var mer søskenvogn for deg ) http://www.barnevognguiden.no/firstwheels/firstwheels-city-twin.html Har ingen erfaring i real life med hverken den eller Duowalker. Men leste mye om søskenvogner da jeg var prøver og kom fram til at en av de var den ultimate pga vekt og mulighet til hardbag vendt mot deg. Men nå som det nærmer seg skal jeg ikke ha noe søskenvogn i det hele tatt. De gangene jeg er alene med de tar jeg vesla i bæresele (kjøpt en ny Beco Butterfly i kuskinn-look, ha ha) og lar lillegutt få vogna.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Hihi, har sett på den også men jeg er redd jeg ville blitt skuffet, i og med at den er såpass lik buggisen så ville jeg nok forventet det samme av den.. Jeg er jo ingen trehjulingfantast, så egentlig er ikke DW drømmen, men jeg har lest og lest og lest, og kommet frem til at denne har flest av de kriterriene jeg har satt Har tittet litt på oth også, men synes ikke det virker som om den er verdt prisen rett og slett...
It's all about me Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Nei da hadde jeg heller gått for DW. Den er lettere og har delt kalesj. Ser jo så teit ut å ha hardbag og hel kalesj over fotenden på bagen....... Firstwheels er litt mer slarkete enn Buggisen vistnok, men mye billigere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå