Carta Skrevet 21. juni 2008 #26 Skrevet 21. juni 2008 Han er i utdrikningslag til en kamerat gett. Noen som har det! (skal ikke klage, jeg holdt utdrikningslaget for den kommende bruden for 3 uker siden...)
Salto&lille flikkflakka Skrevet 21. juni 2008 #27 Skrevet 21. juni 2008 Min snille mann lager kylling og ris til oss nå.. Litt sein mat i dag, har vært i bursdag og det ble litt seinere leggetid på jentungen så da ble det meste forskyvd =)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 21. juni 2008 #28 Skrevet 21. juni 2008 han har lagt middag biff med fløtegratinerte poteter og gulerøtter med hvitløk og fløte..nå ser han karate kid med eldste mann på 9:) han får ver litt lenge oppe siden lillesøster har en tendens til å herje om kvelden så får vi litt kvalitets tid sammen før han skal i seng:)
Nordlyspar♥ Skrevet 21. juni 2008 #29 Skrevet 21. juni 2008 min "sykler" med snupsis ben, da hun har litt problemer med avføringen og jobber mot seg selv...
Lilletrille med to jenter Skrevet 21. juni 2008 #31 Skrevet 21. juni 2008 Sitter hjemme med en kompis og ser EM med kald øl og whisky........
pablo Skrevet 21. juni 2008 #32 Skrevet 21. juni 2008 Sitter i sofaen med de store ungene. Har vært veldig flink idag. Vært med meg på shopping(begge skulle ha ting da) Også begynt å pusse opp rommet til Lenea. (minsten 7 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå