Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt plutselig , ganske nøyaktig uke 6+0, fikk jeg trøttheten kastet over meg. Det er såvidt jeg klarer å holde meg våken når det står på... Trøttheten kommer flere ganger om dagen, og varer leenge! Idag måtte jeg kapitulere, og stjal meg til en halvtimes søvn. Plasserte ungene foran TVn og gikk og la meg. =)

Men, problemet er at det ikke hjalp. Jeg er like trøtt! =(

Huff, hvordan skal det gå på jobb fremover da?

*grøss'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det....jeg er konstant trøtt! Sover godt om nettene men etter 2 timer på jobb er jeg helt skutt....må ta meg en time på øret hver dag etter jobb...det hjelper litt...en stund (1,5 time) så er jeg trøtt igjen....jeg er 7 uker på vei...og dette sliter veldig...+ at jeg løper på toalettet 1-2 ganger hver natt så jeg har ikke sammenhengende søvn...SLITSOMT! Men det er verdt det...;-)

Skrevet

JA! Løper også på do hele dagen, og flere ganger hver natt! Idag har det vært riktig ille, vært på do hver time.

Ikke det at jeg ikke var klar over at det skulle komme, er jo ikke førstegangs, men likevel kommer det som en stor overraskelse hver gang! =)

Skrevet

Jeg fikk det også kastet over meg i uke 6. Merkelig! Kvalmen også! Aner ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb fram til ferien om to uker. Har både lyst og ikke lyst til å sykmelde meg... Huff! For meg kom det som en stoooor overraskelse (er førstegangs). Trodde aldri det skulle være så ille. Og mannen min skjønner det absolutt ikke. Han tror det sikkert er på samme måte som når han er trøtt og sliten etter å ha stått opp kl.5 for å dra på jobb. Men det føles heeeelt annerledes. Jeg føler meg fyllesjuk - hele tiden!

Skrevet

Hehe! Her lig å høre at det er flere som føler seg fyllesyk, jeg synes akkurat det er urettferdig, tar jo fullstudendig avstand fra alkohol:P Jeg er også mye trøtt, men synes det hjelper å sove litt ekstra på dagen, om så bare et kvarter:) Men er ikke mindre kvalm nå enn tidligere er 8+4 i dag:) Lykke til med søvnen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...