Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har funnet meg en mann som jeg er utrolig forelsket i, vi var også kjærster for ca 10 år siden, så har på en måte funnet tilbake til det vi engang hadde. Men greia er den at myyyye har skjedd på 10år jeg har fått 2 nydelige barn med en annen mann, min "nye" kjærste har ingen barn. Han ønsker seg veldig barn, noe jeg ikke er klar for på veldig lenge,kansje aldri. Jeg skjønner godt at han har lyst på egne barn,han kommer til å bli en kjempe god far om han får barn noen gang. Tenker mye på dette og det gir meg veldig dårlig samvittighet om jeg skal holde på ham og ikke ville gi han det som er et av hans største ønsker. Men med 2 kompliserte svangerskap et hastekeisersnitt og en fødsel som varte i 25 timer så er jeg veldig lite klar for flere svangerskap. Vi er jo ikke akkurat gamle enda (25år) men likevel, føler meg veldig egoistisk som har lyst å tilbringe livet mitt med han! Elsker han masse, ordtaket: Gammel kjærlighet ruster aldri har fått en helt ny mening for meg!' Noen som har tanker eller meninger om dette? Veldig takknemlig for synspunkt fra dere!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Hvis du er ærlig med ham og sier at du ikke vet om du noen gang vil ha flere barn,så er det helt greit å fortsette forholde,da er det hans valg. Enten være hos deg og ikke tenke på barn,eller gå fra deg til ei som vil gi ham barn. Sier du derimot ingeting til ham om hva du tenker og føler syens jeg du er en stor egoist som ikke fotjenere denne mannen eller andre menn for den saken sin skyld
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Du må følge ditt eget hjerte og dine egne drømmer, det er ikke egoistisk. Bare du holder deg til en av gangen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Sorry, leste det som om du hadde en mann og truffet en ny. Men nei, det er ikke egoistisk bare du er ærlig med han, slik at han også kan gjøre opp sitt valg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 hehe jeg har mer enn nok med en av gangen HI
Mamma-til-3-jenter Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Så lenge han vet hva du føler om saken, så synes jeg ikke det er egoistisk av deg. Da får det være opp til han om han vil fortsette forholdet. Men, du er jo bare 25 år, du har jo mange år igjen til å få flere barn da. Hvis du skulle ombestemme deg altså..... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå