Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Han hadde besøk, og visste ikke at jeg kom tidlig hjem. Så da jeg stod på gangen hørte jeg ham fortelle at jeg var en tyrann som ikke lot ham gjøre noen ting, bortsett fra husarbeidet, som jeg tvang ham til å gjøre alt av. Og de var svært sympatiske da de svarte "kvitt deg med henne" og "kast henne ut med en gang". Alt bunner i at jeg ikke har latt ham drikke noen ganger fordi han banket meg i fylla. Og nå måtte han lage middag selv fordi jeg er begynt i jobb, så nå er jeg ubruklig som kone. Jeg er altså så fortvilet, jeg visste at han ikke var særlig grei lenger, men jeg hadde ikke trodd dette om ham. *gråte masse*
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Snart eks-mann. Jeg bestemte meg for at han skal flytte i dag...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 sørg for at alle får vite hvordan han er.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Hvis han har banket deg i fylla, burde han vært ute av livet ditt for lengst. Vær glad du slipper en sånn drittsekk, du. Og som hun over her sier: Sørg for at alle får vite sannheten.
Zikosu og William Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 signerer henne over her!!! hadde min sambo gått så langt som å banke meg i fylla hadde han vært en eks for lenge siden!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 Signerer de over her... Husk å fortelle hele verden for en dritt han er... slik at det ikke er tvil om hvem som er tyrannen....Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå