Gå til innhold

Skal teste meg i morgen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det er tre dager til ikm, skal jeg teste meg i morgen.. Bare for å dempe nysgjerrigheten litt.. Forventer et negativt resultat.. Men, håper selvfølgelig på to streker ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal også teste i morgen, hehe. tok nettop en test men den var en skygge strek så må igjen i morgen. tror IKM min er i dag! Spennde.

Hvor lenge har dere holdt på?

Skrevet

Spennende!! Får håpe du får en sterk og tydelig strek i morgen da ;-)

Vi er bare i vår 2. pp. Enn dere? Har dere barn fra før av? Vi prøver for første gang.. :-) Vil så inderlig ha barn snart, så håper på klaff innen 6 måneder..

Skrevet

vi har ei lita jente på 2 år i juli, er i vår 3 pp nå, gru-gleder meg til i morgen.. huff.. blir spennede.. må komme med opptadering da ;)

Skrevet

I like måte! Lykke til :-) Ikveld skal vi kose oss med ost og kjeks...uten rødvin...just in case... ;-)

Skrevet

Ååh! Lykke til! Du får oppdatere oss! ;-) Leeenge å vente 9 dager til syns jeg! Men i mellomtiden følger jeg med på dere andre som tester!

Ps: fortsatt murringer i magen.. Hver dag.. Lurer på om det er psyken som spiller meg et puss eller om det er en grunn til at det "murrer"..

Skrevet

Kjenner til den murringen...... :-) Men aner ikke hva det kommer av.... Skal si fra i morgen jeg. Men, det blir sikkert negativt, for enten er jeg ikke gravid, eller så er det for tidlig... Er nok det første...

Skrevet

Jeg slenger meg med her jeg...

Bare MÅ teste imorgen ut av nysgjerrigheten. Er det mulig å være mer utålmodig??

Har ikm enten tirsdag eller onsdag og testet poitivt 2 dager før med snupp. (hun blir forresten 2 i juli hun også) Så dette blir spennende!!

Skrevet

Så gøy! Da må du oppdatere her i morgen du også! Men, jeg tror resultatet er negativt.. Tror neppe jeg er så heldig at jeg er gravid allerede (2 pp), og så skal jeg bruke en billigtest.. Sparer CB'n til ikm dagen ;-) Hvis ikke mensen kommer meg i forkjøpet..

Skrevet

Å, jeg misunner dere som kan teste nå. Er bare på syklusdag 11, så leeenge til jeg kan teste enda. MEN el er rett rundt hjørnet, eller kanskje akkurat nå også!!! :-) Så i kveld blir det sengekos i heimen!!! ;-)

Skrevet

Good luck ;-) Sleng beina oppover veggen.... Hihi! :-)

Skrevet

Spennende, gleder meg til rapport i morra.

Skrevet

Jeg har en dobbel med cb og den ene ryker imorgen. Er den neg så kan jeg heller bruke billigtestene om tr uteblir.

Fikk jo positivt med cb sist så stoler liksom på den jeg da :)

Lykke til!!!!!!

Skrevet

Ja, men det står at det er 50% sjanse for å vise riktig 4 dager før ikm.. Så jeg vil ikke bruke min enda.. :-P Men, får jeg en svak strek i morgen, så ryker cb på mandag morgen :-)

Skrevet

Da har jeg testet meg!! Først tok jeg en billig strimmel og den så negativ ut, ble jo skuffa! Men så kom det en svaaaak strek, tok en til men samme skjedde. Det var så vidt den syntes så trodde ikke på den. Sambo sa jeg burde ta CB digital, var veldig usikker siden den andre var så svak, MEN den lyste GRAVID!! er kjempe glad, vi var i vår 3pp!!

Sender masse baby støv '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Skrevet

Med fantasi og godt syn kan det skimtes en svaaaak skygge bak der et sted. Men så kan det jo hende jeg blingser også da...

tester igjen imorgen eller tirsdag tenker jeg, så kanskje det blir et klarere svar da :)

Testa med vanlig cb.

Skrevet

Gratulerer så masse! Jeg har og testet med strimler i det siste(blir jo helt hekta på testinga...), og får svake streker frem som blir litt sterkere etter 5min. Har lurt på om de bare lurer meg, men har jo fått svake positive med CB tidligere i uka og... Litt blod i utfloden så klarer så absolutt ikke tenke at jeg er GRAVID...

Nei, blir nok innom legekontoret med en liten urinprøve imorgen...:)

Skrevet

Har HI testa ennå? Kjempe spent på resultatet :)

Skrevet

Testet positivt med quick respons i dag, men tror ikke helt på det. Streken er litt svak, men tydeligere enn på testen jeg tok på fredag. sendte den på mms til ei venninne (med ekstremt dårlig mobilkamera) og hun så den godt. Noen som vet om feilkilder på denne testen? Kan man bare stikke innom på legekontoret med urinprøve og få bekreftet uten å treffe lege eller må man bestille time?

Skrevet

Jeg hadde veldig svak strek en gang, bestillte da legetime og leverte prøve på legekontoret. Å den var positiv den, hun på apoteket sa at var det en strek så var det en strek så da er du nok gravid ! :)

Skrevet

Gratulerer dere som fikk streker da :-) Heldiggriser!!

Jeg testet med cb digital i dag tidlig, og er ikke gravid :¨-(

Er fortsatt noen dager til ikm som er på onsdag, men håpet er nok borte i denne pp'n...

Skrevet

Jeg testet med CB digital i går og fikk GRAVID, er i 1pp så vi ble kjempeglade!! Men da jeg skulle dobbelsjekke med en Quick Respons-test i morges var det ingen strek å se.. er kjempefrustrert nå, tre dager over IKM og får jo ikke tak i ny test før i morgen. Kommer meg heller ikke til legen før fredag.. hva tror dere??

Skrevet

Hmm, det var snodig da.. Men, vil tro CB digital er mer pålitelig enn Quick Respons...?

Kjøp en ny test i morgen tidlig du ;-)

Hvis ikke det finnes noe døgnåpent apotek i nærheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...