♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 En venninne av meg spådde meg i går og først ble det jente så viste det gutt.. Har en jente, så spennende å se om det stemmer med neste Har også stemt med min mor, søster og fler venninner..litt sprøtt da! Noen som vet hva om gjør at ringen beveger seg og stopper av seg selv?
Gjest dagdrømmer Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Har stemt hittil:) Men skal det stemme helt så må vi får ei jente til. Hadde vel ikke planlagt mer enn to, men hvem vet hva som kan skje?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2008 Tidi På meg kom det opp jente,gutt,jente, gutt... har IKKE planer om 4 unger..men kanskje de 2 første er de jeg har mistet, visst ringen vet det også da
Gjest dagdrømmer Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Kanskje det, ei jeg kjenner har mistet flere ganger, og hun sier at ringen "aldri" stopper.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Gifteringen sa gutt, ul sa jente, så vi stolte på ul. Men det kom en liten gutt hehe
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2008 Skitt da!! det var jo bare helt sykt da.. merkelige greier det der altså..
Gjest Trollbundet Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Har stemt på de 2 første men ikke på hun siste! Da viste det gutt,og ut kom ei jente!
Mammaen til Turid Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 stemte ikke her.. =) ble spådd gutt, fikk jente...
Zikosu og William Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 virker som om ringen også viser de man mister,men bevegelsen er da mindre...svigerinna mi fikk gutt,jente,gutt,jente,hun mistet første gangen og har idag en jente og en gutt...på meg spådde den gutt,gutt,jente og foreløpig har jeg en gutt...
nati, knotten & lille karamell Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Jeg ble også spådd gutt, gutt, jente. Har i dag en gutt, så bare tiden vil vise? På den første stoppet ringen på gutt og ringen stoppet opp, mens på neste hoppet den rett i fra gutt til jente uten opprom.....kan det tyde på tvillinger:) ?
Scorpiogi Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Hvordan gjør en denne testen? husker ikke. må prøve på meg selv nå...
lego Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 hvis det stemmer på meg så kommer jeg ikke til å få flere barn... :s Så egentlig så håper jeg veldig at det ikke stemmer.... *hihi
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2008 Ta eit hårstrå fra hodet ditt og tre det inn på en giftering. Få noen til å holde over pulsen på venstre håndledd. Dersom ringen går i ring, betyr det gutt, går den frem og tilbake er det jente. Blir en slags pause mellom hver "unge"..visst den stopper helt er det slutt på barna Håper du skjønte dette....
Trønderbærta Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 Stemte til meg først jente så gutt (jeg stoppet den etter det da...) Ei vennine prøvde og fikk gutt-jente-jente-gutt-jente og da ventet hun nr 4 og nektet å tro at hun skulle ha flere etter det. Hun fikk ei jente noen år senere
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 22. juni 2008 så utrolig sprøtt da! fler som har prøvd?
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 Stemte på meg, tok den for ikke så lenge siden, og den visste det jeg har fått, og ingen flere, vi har heller ikke planer om flere. Tok den på mannen min også, og det ble samme resultat på han som på meg : )
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 Ble spådd jente, fikk jente;) Men det var en ringtest som ble tatt over den gravide magen... Er det det samme hvem sin giftering man bruker? Funker det å spå sånn over pulsen på håndleddet selv om man ikke er gravid?
Dibber Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Ringen viste jente-gutt-jente-gutt på meg. Har jente-gutt-jente... Mangler bare gutten da:) Men har ingen planer om flere hehe... Det syyykeste var da vi spådde bestemora mi på snart 90 år. Hun har 7 unger + en gutt som døde da han var baby. DET STEMTE på alle sammen! Hele hurven:) Har hørt om flere det stemte på. På meg ble det først en jente, så en pause og så gutt-jente fort etter hverandre, så hun som spådde meg trodde på tvillinger. Var ikke det, men det er bare 19 mnd mellom gutten og minstejenta, så det kan være derfor:) Snodige greier. Kan man teste mannen sin også eller??
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 hvordan funker den testen? har ikke hørt om den jeg, men kunne godt tenke meg å tatt den
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. juni 2008 Skrev hvordan man gjør det litt lenger oppe på siden her..
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. juni 2008 #23 Skrevet 22. juni 2008 overså det jeg hehe... men må det være giftering? jg er ikke gift.. hehe.. !! skal ringen være helt stille når den begynner, eller skal den ha fart lissom?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 22. juni 2008 Må være en helt slett ring..uten noe steiner på eller noe. Men vet ikke om det må være en giftering..om den har noe "funksjon" liksom.. Skal være helt i ro når du begynner Starter av seg selv!
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. juni 2008 #25 Skrevet 22. juni 2008 ok, da skal jeg prøve det =) hihi.. har en gutt fra før, vises den å da? og man trenger ikke være gravid for å ta testen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå