Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Forslag på middag som kan lages og fryses, for så å tines når babyen kommer?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Det er ikke så gunstig å lagre middagsmat lenge i fryser. Om jeg forstår deg rett er ikke babyen din kommet ut enda. De begynner ikke med middagsmat før de er minimum 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Det var middag til pappaen og meg jeg tenkte på. Termin om ei uke...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Klarer han ikke lage mat selv, når du ligger på barsel da eller? haha! Da bør du la han sulte!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 åå for noen svar! skjønner hva du mener, man er sliten etter å ha født, så er vel deilig å ha ferdiglaget middag man bare trenger å tine opp. hva med fks kylling?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Hva med: gryterett, kjøttkaker som du kan ha på lefse,lasagne...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Ja,lasagne.. Gryterett,kjøttkaker.. Vi hadde ikke noe sånt planlagt så det ble mye pølser,pizza og boksemat den første tiden! Men det var godt det og. Greit med noe som skikkelig SMAKER. Du har sikkert ikke lyst på noe av det du lager når du først kommer så langt allikevel? Hehe
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Gryteretter, lasagne og hjemmelaget pizza er fint å fryse, og veldig digg å ha liggende ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå