*min lille sin!* Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 åh at det går ant å kjede seg så , samboer sover på soffan å guttungen er hos naboen , så sitter jeg her gravid, masse hormoner å vil finne på ting!!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Pleier å gjøre det, men ikke akkurat nå. Burde egentlig ikke sittet på BIM siden vi snart skal på bryllupsfest, og jeg skal dusje og kle på meg selv om en liten jente på 22 mnd + mase på samboeren min om at vi har dårlig tid. I tillegg driver jeg og lager mat i ovnen for vi satser på å spise litt før vi skal bort, siden vi aldri vet når vi kommer til å få mat. Men jeg vet åssen du har det.
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Ja, idag kjeder jeg meg voldsomt. Fikk en strekk i går, som gjør at jeg har tilbrakt hele dagen på sofaen. Jeg har heldigvis en grei mann som har slavet både for jentene og meg idag Fikk kjøpt ny barnevogn på Finn i dag da
*min lille sin!* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 du må kose deg på fest hihi
*min lille sin!* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2008 hei .. så kos at du har kjøpt barnevogn ... er du gravid eller skal du ha den vogna til jentene ?
Mamma mjaua Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 kjeder meg jeg også. skal i bursdag kl 19 da, men kjeder meg frem til det. zzz. =)
påhanigjen79 Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 kjeder seg hver kveld, dagen går..men etter min datter e lagt kl åtte e man trøtt å sliten så sitter mani go stolen resten av kvelden...har så lyst å finne på nokka men eier ikke så mye overskudd da...drit lei hele go stolen, tvn...blææ
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 kjempe kjeder meg..ungene er hos farmoren på overnattings besøk..å samb har ikke kommet hjem ennå..venter på at han ska lage kvelds til meg hihi;)d vi skal ha er han eksperten på så da må jeg la han få sin plass på kjøkkenet;) har og bestillt vogn på finn,fikk d levert på døren :)har bare sett vogna på bildet..å jeg ble så positivt overassket..den var så fin:) alltid en risk når du kjøper usett men hehe
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Jeg ble helt vill da jeg så den vognen ;P En Svithunvogn fra 1980-tallet, på bildene ser den overaskende velholdt ut.
*min lille sin!* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2008 i det siste så har jeg haddså lyst å dra på fest å drikke meg dritakanon å ta meg en sigarett eller to .. slutta å røyke en uke etter jeg viste jeg var gravid så jeg er utrulig stolt over det , men jeg savner å "kjederøyke" ja!!! hihi .. åh.. åssen gjør dere det med stor mage og bikini ? er overvektig fra før så den magen jeg har er en slags "er hu gravid eller feit mage?",)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #12 Skrevet 21. juni 2008 så flott da at du sluttet å røyke:)d står d respekt av:) huff..er litt overvektig jeg og..men magen er jo veldig gravid..men hadde jeg ikke hatt dette extra på magen så hadde jeg hatt mindre mage da.. men her er d ikke bikini vær for tiden så d er ikke noe problem..hehe men jeg orker ikke vise meg i bikini uansett jeg da..selvtilitten min er ikke noe å skryte over ... så når d var varmt her så hadde jeg bare en singlet å skjørt eller kortbukse..av og til tok jeg av overdelen..men blandt kjennte
*min lille sin!* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2008 er jo så stolt over at jeg er gravid så jeg vil jo så klart vise magen . men jeg er 7 mnd på vei å ei som sa til meg her om dagen ..."hørte du er gravid" altså da ser man det lixom ikke... argh! har fått med meg samboern på yatsy i kveld da... hihi litt som skjer *vil ligge på et berg utpå havet med radio og sola steike*
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Det går en liten sperre i meg med å gå rundt å vise magen i hagen. (Thi-hi, det rimet;) Men hadde ingen problemer med det da jeg var i syden for en måned siden... Har kanskje noe med alder å gjøre. Ser at unge gravide mer enn gjerne viser mage, mens jeg som nærner meg 35 synes det er helt greit å dekke den til Hørte forresten om en som solte magen gjennom hele sv.skapet. Da barnet ble født i august, så magen ut som en sviske. Helt svart og skrukkete...
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 hehehe ja magen blir jo så strekkt at når den da blir normal igjen så ser den ikke ut hehe..godt jeg dekker den til:)har nok med strekkmerkene mine jeg er jo og stolt over å være gravid,men synes ikke magen min er så lekker at jeg vil vise den frem;) d kunne jeg gjøre når jeg var 15 d hehe men hadde jeg hatt en fin mage uten merker å extra isolasjon så hadde jeg nok ikke tenkt så mye over d..synes d er stress å ha så dårlig selvtillit at jeg ikke kan gjøre som jeg vil liksom.. men men:)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 Ja. Det er kjedelig å ikke ha annet å gjøre enn å gå her å vente. Nesten så jeg vurderer å ta meg en liten ekstrajobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå