Bic&Bac Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Hva avgjør om de tar innvendig eller utvendig ul?
mamman-til-madeleine Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Så vidt jeg vet, kommer det an på hvor langt du er på vei. Jeg hadde innvendig ul i uke 6 og uke 10, men utvendig på standard-ul i uke 17.
Bic&Bac Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 ok, da får jeg være beredt på innvendig ul da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå