Gå til innhold

Ella Bella er i dag 18 år og gravid.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikter til innlegget på bim skravle, hun som lurer på om hun skal ta abort... Det er altfor overdrevet skrevet til å være ekte... Både navn og skriveleifer og masse tegn... Laget profil i dag.. Veldig synd om det er sant men tviler....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tenkte det samme. Hu har ihvertfall fulgt rådene om å forandre by, alder og skrivemåte, så heeelt stokk dum kan hun ikke være..;)

Gadd ikke komentere det på skravle, er ikke morsomt lengre nå. Men at folk fremdeles går fem på og skal komme med gode råd osv... og føle seg såret etter å bli lurt.....*halloooooooo*

Skrevet

ehm. må si meg uenig der.. har ei venninne som går sammen med en del yngre jenter på den alderen. å de skriver masse sånn hjertet greier osv osv.. så i den forstand så virker det genuint. hun er nok bare fryktelig umoden. er nok av de.

slutt å vær så forbanna paranoide hele tia.. drit nå i ella bella eller hva det er. la folk skrive inn.

Skrevet

Signerer!!

Stakkars de som virkelig sliter - og trenger et godt råd eller en oppmuntrende kommentar.

Forumet blir ødelagt av slike!

Skrevet

Haha, jeg er glad jeg ikke vanker på BIM lengre. Og ikke fader om jeg skal inn dit om jeg blir gravid igjen. Dere er jo skeptiske til alle nye jo!

Skrevet

åååå herregud, folk kan da ha problemer som de vil ta opp uten at de lyver om det. ikke alle som har problemer som kun er knyttet til farge på barnevogn.... heldige dere som har det som største problem, men ikke vær skepstisk til alle som har større problemer enn dere selv.

Skrevet

Forsaavidt enig i det Jenta88 men hvis du leser innlegget paa skravle er det temmelig klart at det ikke er seriost...

Skrevet

Vet du/dere?!

Jeg er egentlig en godtroende person, som i utg.pkt tror det beste om folk - og tror at når de skriver inn noe her, så gjør de det i alvor - uten å misbruke den tillitten og omsorgen man kan høste her inne.

Men i det siste har det vært litt mye av det gode - og de som har blitt avslørt som fake - har enten innrømmet det, eller de forsvinner så fort noen er kritiske til innleggene deres.

Så du/dere får mene hva dere vil, om det er jeg som er syk, som får varsellampene til å ringe når noe høres FOR utrolig ut, eller om det er folk som gjentatte ganger misbruker min og andres tillit som er problemet her inne.

Skrevet

jaja, men jeg har også blitt beskylt for å være ella bella dama. ikke like morsomt når innleggene man lager er sanne og seriøse.men jeg har ikke lest det abortinnlegget på skravle, så vet egentlig ikke hva som står der. burde vel lese det før jeg sier noe, men ja..

Skrevet

Går det ann å ha et så skrekkelig navn på datteren sin??? På profilen står hele navnet til datteren også...makan har ikke jeg sett før....enkelt å se at hun bare er 18 år ivertfall.....

Skrevet

Det har vel vert et av lede trådene til å finne denne ella bellas nye nick, alle disse grusomme fantastiske pompøse dobbel navnene:)

Men siden jeg skriver dette kommer hennees neste profil å være med enkle norske navn på barna:)

Skrevet

hehe må le av slike mennesker som deg HI. har du ingenting bedre og bruke tiden din på? skravlekjerring!

Skrevet

Den eneste måten å se det på er vel de grusomme navnene "barna" hennes har. Hihi

Skrevet

Og i tillegg ganske suspekt at en Oslo-innbygger skriver på utprega vestlandsdialekt (les: Eg, sikkar osv osv...) Hun skriver faktisk på kling bergenser!! :P

Skrevet

Istedenfor å "avsløre" henne i hver tråd hun legger ut, hadde det kanskje vært en ide å bare rett og slett overse henne? Ellers er jeg redd hun etterhvert vil få kultstatus...

Men forbanna irriterende at et sykt oppmerksomhetssøkende menneske som hun skal få ødelegge for alle de seriøse BIM'erne som faktisk har problemer de gjerne vil få luftet og få hjelp med!

Skrevet

Sånn som ho skrive høres det ut som hun er fra bergen, faktisk!!! Lukter litt muffens her ja, igjen!!! At hun orker, må ha veldig lite å finne på

Skrevet

Her kan man tydeligvis ikke være ny og legge ut noe som er litt alvorlig..for da blir man mistenkt å være Ella Bella.

Tenkt dere litt om da. Greit kanskje det er henne kanskje ikke..og visst det ikke er henne så er det jo ikke så greit for den det gjelder å ikke bli trudd, men mistenkt for å være en falsk person.

Men akkurat denne med abort greiene, så synes jeg ikke det ligner på Ella Bella som dere sier. Og måten å skrive på er vel heller mere typisk for en 18åring. Og historien hennes synes jeg er troverdig.

Så skjerp dere da!!!

Skrevet

Troverdig? Neppe. Men om det ella bella eller bare noen som hiver seg på dette tullet vet jeg ikke.

Syntes og det er dumt å svare i disse trådene ang hanne for det er bedre å ikke svare men heller overse henne og ikke gi oppmerksomhet. Men kunne liksom bare ikke la være når folk er så sten stokk dumme å forsvare henne og gi sympati for historier som definitivt ikke er sanne. (Jevnfør frierhistorien: "å dååån nå fikk jeg tårer i øynene, så romantisk!!!" griner du av historier fra ukebladene og?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...