prebs Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Eller Helene Marie. Må Helene stå først? Det er lettere å ha det som andrenavn: Ida Helene Clara Helene Oda Helene Kaja Helene Emma Helene Ebba Helene Mari Helene Anna Helene
babyandme Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2008 Helene kan godt stå sist, er kanskje mest vanlig også..? men jeg er åpen for alle forslag! takk!! :-)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 likte godt det første forslaget her jeg.. Helene Sofie
Tante Bassa Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Min datter heter Anette Helene :-) Litt tungt hvis man skal bruke begge navnene, men Helene er liksom blitt et familienavn.... Selv heter jeg Sonja Helene, og ellers i familien har vi; Liv Helene, Aslaug Helene og Valborg Helene. (De to siste er to av oldemødrene til min datter) Lykke til med navnevalget :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 inger helene lillesøss og bestemor heter det.. kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå