Heidi med to gutter + spire Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Noen som har tatt det der?Bor nærme grensen nemlig, og tenkte jeg skulle sjekke litt opp om jeg kan ta det der:)
GreitÅVæreAnonym Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Beklager, jeg har ikke tatt ul i sverige og vet ikke om man får gjort det. Men jeg skal tilbringe mye av sommeren ved grensen og er nysgjerring på det samme spørsmålet selv Håper noen vet:-)
cfl78 Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Jeg bor også nærme grensen, det har jeg ikke tenkt på....Kanskje det hadde vært en mulighet ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå