Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 har i det siste hatt 26 dagers sykus, og har i denne mnd hatt sex på dag 6, 8 og 10. Er dette nok? Mannen skal kanskje reise bort, og vi lurer på om dette vil spolere sjansene..?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 jeg har hatt sykluser på 30-35 dager det siste halve året.. spira satt igjen nå, i 3 pp etter sa.. tror jeg kan telle på en hånd de gangene vi har hatt sex denne mnd.. var igrunn ikke så farlig om jeg ikke ble gravid siden jeg skulle/skal på utdrikkningslag neste helg..men der satt det vet du..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Gratulerer så mye! Tok du el-tester? Eller vet du sånn ca når du har el? I følge babyverden sin el.kalkulator skal jeg ha el på mandag den 23/6, og fruktbarhetsperioden er fra den 20-25/6. Vi hadde sex den 20, altså i går. Er dette nok da skal tro..? Kanskje den sitter, men har liksom ikke troa. Er blitt skikkelig pessismist jeg.. Men skal prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det. Godt å høre at det klaffet for dere! kanskje skjer det når man minst aner det:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 vet ikke når jeg hadde el,men tror vi hadde sex 2-3 dager før.. så muligheten er nok der for deg.. tror hemmeligheten er og slappe av og ikke tenkte så mye på det..lettere sagt enn gjort.. er evig pessimist her også og holdt på å ramle nedi do da testen viste "gravid" takk for gratulasjon forresten
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 også 4 dager etter el..så gikk det ei uke uten noe kos.. så har nok skjedd der en plass..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 så hyggelig å høre! det hjelper å høre slike historier! kan liksom ikke snakke med gud og hvermann(kvinne) hehe om dette. Takk. Skal velge å tenke at nå er det en mulighet:)
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 + positivt at også syklusen min noen ganger har vært ned i 25 dager, så da er det jo håp denne mnd..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 nei..er ikke slikt man snakker om til "alle" face too face.. lykke til, håper det klaffer og at du kommer innpå 1 trim. snart..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 da er jo sjangen større.. (med 25 dager syklus) burde iallfall bli det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå