Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 ..sopp Grr..og det midt i første pp. Vet dere om dette er farlig for evt foster? Kan man ta Canesten-kur når man kanskje er gravid? Mulig dumme spørsmål dette, men setter inderlig pris på svar. Hvordan merker mannen at han har fått sopp?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Mannen får ikke sopp, om han har en normal kroppshygiene.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 jeg mener selvfølgelig om han blir smittet av meg... hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 jo, det gjør de faktisk. De kan bli smittet av jenta. Symptomer er svie. Derfor viktig at mannen også tar en kur.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 Legen sa til min mann at han ikke blir smittet av sopp, men skulle bare vaske den som normalt. Han sa at penis ikke har et levedyktig miljø, for at sopp skal kunne leve der.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Det samme svaret fikk jeg da jeg spurte legen, når jeg hadde sopp. Han sa at han muligens kunne svi litt, pga at jeg hadde sopp. Men det ville forsvinne når jeg ble kvitt dritten.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 det går fint med dette og fosteret, ikke ha panikken, canesten gjør ikke noe stort, o fosteret er inne i livmora og helt lukket miljø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå