Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 Eg vet ikkje. Eg er 18 år og har allerede en onge liksm. Eg er utruleg glad i princessen min, men eg vet ikkje om eg vil ha flere enda... :'( Eg har nettopp funnet det ut så det e ikkje for seint. Eg vil jo liksom ha en beibi, men det jo dritmye slit =( Men honn jenten eg har elsker over alt liksm <333 E så vanskelig... Eg har suttet opp en for-mot-liste då: MOT: -Eg har ikkje jobb, så lever på trygdn... -Eg får aldrid fulført vgs... -Eg har egentlig ikkje tid. -Faren til ongen driter i det. -Eg har en onge fra før som trengar meg. -Hakkje nok penger. -Eg bor forsatt hjemme, og mamma har sagt at hviss eg får denne ongen må eg flytte ut =( FOR: -Eg e veldi gla i onger... -De hadde vert sjekt for Jeanette-Lexandra (Princessen miin<33) me en søstar eller bror. -Eg vil ikkje drepe ongen min...... Ka dokkar seie? Klem =)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 uff da.. jeg kan skjønne hvorfor du vil ta abort, men jeg kan også skjønne hvorfor du ikke vil ta abort. det er sikkert ikke en lett situasjon det der. aner ikke hva jeg hadde gjort altså. men så tenker jeg på at jeg skulle vel beskyttet meg bedre, og denne lille babyen er ikke skyld i noe som helst, og jeg ville kanskje angret veldig på at jeg tok det bort "bare" fordi det skulle bli lettere for meg i hverdagen en periode til jeg eventuelt fikk meg jobb eller noe. det ordner seg vel alltids på en måte vel? lykke til hvertfall.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 Okei, takk for svar da =) Nei, skulle nokk beskjyttet meg bedre, men det hva ufrvilli sex =( De va Xn min liksm, men eg ville ikkje. Off... E vanskelig :'( Takk =)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 uff.. hadde jeg vært i samme situasjon tror jeg kanskje jeg hadde tatt abort.. men det er det JEG ville gjort.. Ufrivillig?!?! fy faen..hvorfor gjorde du det da??! når du ikke ville?? du trenger ikke svare på den siste..ble bare forbanna på han..
☆twinkle twinkle Skrevet 21. juni 2008 #6 Skrevet 21. juni 2008 hei, kan du ikke ringe til amatea? De er gode å snakke med om slikt..De vet alt om hva hjelp du kan få om det blir slik eller slik... Har snakka med de sjøl og det var supert Og de er voksne folk som ikke tar fra deg goder for å få det som de vil.. Du kan klare deg uten å bo hos mor, det kan bli hardt men... OG DU KAN KLARE VGS!! Ikke føl deg presset til å gjøre noe du ikke vil! (som foreksempel ha sex og så ta abort) . You can do it put your back in to it..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #7 Skrevet 21. juni 2008 Mhm, takk for svar =) Eg e så usikkar. Vet ikkje helt ka eg vill. Skall ringe til de Amatea, fant nommeret no =) Ja, han volltok meg nokk... Eg slo selfølgeli opp etterpå menneh... =( <3
*Darkspotted* Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 hei. jeg er 19 år nå og venter nr to som kommer i februar. har en gutt på et år og syv måneder fra før. har heller ikke jobb og ikke fullført skole men tror eg skal klare meg=) hadde ikke klart å ta abort for jeg vet hva jeg går glipp av da. men det er ditt valg som du må tenke godt gjennom. men vi bor i norge og du kommer sikkert til å klare deg om du velger å få ungen. du er ikke den første=) lykke til! =)
WildPrincess Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Ta kontakt med noen du kan prate med dette om... ikke bare her inne på nettet men mennesker som kan lytte sikkelig til deg. Det er absolutt ikke noen besluttning som er enkel å ta. Og unasett hva du velger så er det du som må leve videre med konsekvensene av valget ditt. Slik jeg ser det er det derfor viktig at du gjør det som er rett for deg, og ikke din x, folk her inne, veninner eller din mamma... Men lytt til det de rundt deg sier... Men til syvende og sist er dette noe som må være din besluttning. Jeg ser overhodet ikke noe galt i å ta abort i den situasjonen du er i. Det er ikke noe jeg syntes du bør ha dårlig samvittighet for eller noe. Men det må være din avgjørelse, for en abort er noe de færreste syntes er greit... Ja det er vel noen som nermest bruker dette som prevangsjonsmiddel, men jeg velger å tro det er de færreste som gjør dette upåvirket. På http://www.amathea.no kan du finne et telefon nr. og en litse over lokale kontorer rundt om i landet. Lykke til med valget ditt.
Clemencia Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Håper at jeg ikke tråkker fullstendig i salaten nå, for da skal jeg være den første til å legge meg langflat og unnskylde. Men synes det hørtes ut som en veeldig spesiell historie til å slenge ut på skravle.. Og om det er sant, så skal jeg svare seriøst tilbake. Men om dette er spøk, så må du forstå at det er et seriøst tema for veldig mange, og absolutt ikke noe å spøke med eller latterliggjøre.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Nå vet jeg ikke helt hva "Ella Bella" betyr siden jeg er ny her, og ikke forstår alt(For å si det mildt). Men om dette er et usant innlegg er det alvorlig og ikke morsomt å skrive slike innlegg. Det er mange som sliter med å bli gravid, og det er nok mange i din situasjon også. Ta hensyn, selv på nettet. Men hvis dette innlegget faktisk er sant, synes jeg ikke du burde spørre slik på internett. Dette er en viktig avgjørelse, en du må ta selv. Men i så fall, lykke til. PS Noen som vil fortelle meg hva "Ella Bella" betyr?
Gjest Tilie~fødemaskina i uke 8~ Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Jeg kjenner igjen nicket, tror ikke det er Ella Bella! Syns det virker veldig troverdig, og ser ingen grunn i det hele tatt til at det skal være noe hun dikter opp for å få oppmerksomhet her inne. Hun ber om råd fordi hun er usikker, og jeg skjønner henne veldig godt! Og da er det veldig synd at dere begynner å spekulere i om det er useriøst! Selv om det ikke passer inn i deres perfekte A4 liv, betyr ikke det at det ikke er sant.
Gjest Tilie~fødemaskina i uke 8~ Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 Jeg kjenner igjen nicket hennes fra DIB, hun kan ha opprettet profil her inne for å be om råd som gravid! Har lagt merke til nicket hennes pga henns unge alder. Mange får til å logge inn både på BIM og DIB med samme brukerkonto, men ikke alle! Men hvem er dere uansett til å dømme henne på hvorvidt det hun forteller er sant eller ikke? Hvilken garanti har vi for at det dere forteller selv er sant ? Dette er et anonymt forum, så hvorfor i all verden skulle hun finne opp noe sånt. Det er meget sannsynlig at det hun forteller er sant, og jeg blir passe oppgitt når jeg leser hvor snare dere er til å spekulere i om hun lyver! Har dere virkelig ikke bedre ting å ta dere til?????
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 Tilie~fødemaskina i uke 8~: Du har helt rett! Beklager, er ny her jeg og skjønte ikke hvorfor alle sa at hun var falsk.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 det er ikke så rart man begynner å lure da, det har vært flere liknende innlegg her i det siste med brukere som enten ikke har profil, eller opprettet konto i dag. å med en gang folk begynner å bli mistenksome slutter vedkommende å svare i innleggene. det er jo synd hvis det er noen som skriver dette på ordentlig men jeg blir hvertfall veldig skeptisk.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #19 Skrevet 21. juni 2008 Er dette et tulleinnlegg??? Veldig synd at du i så fall tuller med et så pass alvorlig tema;(
Herkules Skrevet 21. juni 2008 #20 Skrevet 21. juni 2008 Hun har ikke skrevet innlegg på Dib i alle fall Dette lukter veldig Ella Bella og du som lurer på om vi som er mistenksomme til dette har annet å gjøre så kan du jo spørre den som KØDDER her inne HVER dag og stormorer seg over alle som går på limpinnen når hun legger ut den ene hårresende historien etter den andre Lur på om hun ikke har annet å drive med!!!
babyandme Skrevet 21. juni 2008 #21 Skrevet 21. juni 2008 Sant eller ikke sant..jeg går utfra at det er sant. Jeg håper du følger ditt hjerte og velger det som du føler blir mest rett. Ikke tenk på alt det praktiske- selv om det selvsagt er viktig også. Men det kan la seg ordne med tiden selv om det ser mørkt ut nå. Finn ut av alle økonomiske rettigheter du har, og søk hjelp og råd hos folk som kan hjelpe! Da kan du lettere ta et valg når alt er kartlagt. Jeg kan ikke sette meg inn i hvor vondt en voldtekt må være, og du har min fulle sympati. Men likevel er dette barnet en del av deg:-) husk at man angrer ikke på barn man får, men på de man ikke fikk. Uansett blir dette DITT valg. Lykke til, klem.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Er folk virkelig så godtroende? Eg ler meg skakk i hel her..DET overdrevne navnet. Å det er INGEN 18 åringer så skriver så dårlig som det der..Det er så tilgjort som d g¨år ann å bli! Å det er heller ingen fra oslo som skriver på klingende bergensk;) hahahahahhah. Dere har nok blitt lurt igjen gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå