Gå til innhold

Altfor store pupper.....blæ! (Samme som 1.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en kjempeproblem - bokstavlig talt! Jeg har store pupper fra før, men etter at jeg har blitt gravid har de bare blitt gigantiske, og jeg får ikke tak i noen bikinitopp som passer! Det er helt umulig! Hvorfor går det ikke an å lage store nok topper? Sånn som de klarer å lage bh'er!? Jeg hater puppene mine fra før, og nå blir det bare enda verre! Aner ikke hva jeg skal gjøre når vi skal på ferie til Italia i juli! Har jo ingen bikini! Og badedrakt er uaktuelt! Må ha noe som støtter puppene! Æsj, føler meg ekkel! Noen som har samme problem? (Jeg er str. 85 DD/E.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he du er ikke alene... Har du sett på Lindex?? Der har de ihvertfall noen i store str. Jeg lifannt noen der i 80E ihvertfall :) Så det er håp.

Skrevet

Anbefaler "Netty - undertøysspesialisten". Veldig bra (ganske dyrt, men verdt det)

Skrevet

Samme her! :(

Hadde 80 DD/E fra før, men har jo vokst!

Fikk tak i en i Danmark, den passer perfekt!

Skal jeg ha bikini med så stor cup her hjemme, blir den fort 90 og 100 rundt! Akkurat som om ALLE med store pupper er så store rundt også!

Kan jo sy de inn da, men da blir de ikke så god å bruke..

Skrevet

Netty? Finnes den overalt i Norge eller? Bor i Drammen jeg. Men jeg må da kunne finne noen andre undertøysbutikker her i området uansett. Må nesten prøve det, tror jeg.

Skrevet

DD/E-bikini får du kjøpt på lindex.

Skrevet

I feel your pain. Var på trening i morges og så puppene hoppe og sprette som to jur i speilet. Ikke særlig morsomt:)

Men det er flere undertøysbutikker i Oslo, det kan sikkert være verdt å ta deg en tur innover. F.eks. steen og strøm, glassmagasinet, la senza, det lille under, osv. De fleste kjøpesenter har egne undertøysbutikker, hvor de har bikinier i sesongen. Så ta et søk p gule sider i drammen og se. Vanlige kjedebutikker er håpløse, men jeg kjøpte en bikini i str. 75 E for ikke så veldig lenge siden på Lindex.

Skrevet

hjelp, hvordan skal det gå med meg da?? vokser de like mye i andre svangerskap som i første? jeg gikk nemlig fra stor c til g sist, og de har IKKE gått ned igjen. sliter så syykt med å finne undertøy og bikini nå jeg liksom....

Skrevet

vet akkurat hvordan du har d..

bruker 75F. har en del bher fra triumf som jeg faktisk er fornøyd m.

ikke så veldig dyr heller d fleste koster 300,400 kr.

i år har jeg ikke bikini passer ikke d jeg kjøpte i fjord i str 44, nå når jeg er gravid. skal være på hytta i sommer. får sole meg i behåen.

venter foresten 4 barnet og har fått større pupper for vært barn. har klart og tatt av meg det jeg har lagt på meg, men puppene har ikke blitt mindre.

Skrevet

jeg bruker 75G å jeg er bare 13 uker på vei så det kan bli spennende så se hvor store de blir. er bare 1.58cm høy å relativt tynn også :S

Skrevet

hei hei hei!!

Skjønner at det er vanskelig, men jeg er altså 90G!!!!

Og jeg er ikke gravid enda.. hehe

Men Change er en kjempebra undertøy kjede, som ikke er altfor dyr, og de har fine ting, også bikini :)

Skrevet

Prøv lalina i Oslo eller ta en tur til cc vest (3 undertøysbutikker der som fører store str)..

Jeg sliter veldig med bh`er selv fordi jeg tenger liten str rundt livet og stor str i cupen :-S når det henger store str i billigbutikkene så er det oftest fra 85 synes jeg.

Men drar du i ordentlige foretninger så får du god hjelp og gode bh`er :)

Skrevet

Prøv LaLina i Oslo, de er gode på størrelser. De har i alle fall hatt en kjempe fint merke som heter Fantasie, som går opp til H-cup.

Skrevet

Hei Nene.

Vær stolt av puppene dine (mange som misunner deg dem) :)

Men jeg veit akkurat hvordan du har det.. Er det forbanna etter å ha prøvd klær mange ganger selv, det må da gå ann å tenke på at puppene ikke bestandig følger resten av kroppen og at man gjerne vil gå i fine klær og bikinier og ikke bare stor sekkeklær!!

Har du sett i den nye undertøysbutikken på Buskerud Storsenter? Jeg har ikke vært der selv, men har hørt at dem har store størrelser og at det ikke er så dyrt der.

Vet ikke om Zizzy på Krokstadsenteret er lagt ned? eller så har dem en del der og. Tror Zizzy er på Liertoppen og!?

Lykke til :)

Skrevet

Det er ingen problem med å finne bikini i den størelsen hvis du går på undertøysbutikker.. Tips er: Change på Magasient, eller en undetøysbutikk som ligger i Globus gården. Og så har du en oppe på Liertoppen. Der finner du bikinier i større størrelser.

Skrevet

Jeg bestillte fra Ellos i fjor. Helt grei bikinitopp. Kjøpte også en badetopp (i stedet for badedrakt). Den var litt mer flatterende når jeg vil skjule magen litt (og jeg var ikke gravid i fjor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...