Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en kjempeproblem - bokstavlig talt! Jeg har store pupper fra før, men etter at jeg har blitt gravid har de bare blitt gigantiske, og jeg får ikke tak i noen bikinitopp som passer! Det er helt umulig! Hvorfor går det ikke an å lage store nok topper? Sånn som de klarer å lage bh'er!? Jeg hater puppene mine fra før, og nå blir det bare enda verre! Aner ikke hva jeg skal gjøre når vi skal på ferie til Italia i juli! Har jo ingen bikini! Og badedrakt er uaktuelt! Må ha noe som støtter puppene! Æsj, føler meg ekkel! Noen som har samme problem? (Jeg er str. 85 DD/E.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) har store pupper selv (75 ee). Jeg kjøper alt av undertøy og bikinier på Change undertøys butikk:) koster litt mere, men er mye bedre kvalitet, og de hjeper deg med å finne riktig str og sånn:) Har ett greit utvalg av bikinier også:) Koster ca 500 kr.

Skrevet

hehe.. når skal butikkene skjønne at ikke alle kan være 75 b og 75 c ?

85 F her:P

lindex har noe..

og kapp ahl har en god del.. men går ikke lenger enn til E der da.. men det hjelper vel deg =)

Skrevet

Jeg syns bare at alle bikinier i stor størrelse er sååååå stygge! Fæle gammel-dame-bikinier. Hvorfor kan det ikke finnes store størrelser i ALLE farger og stiler???? Blir så oppgitt! Jeg har nemlig nå bestilt bikini tre ganger fra Ellos. Det har vært sånn til å ha rundt nakken, uten spiler. Har vært fornøyd med det før. Og da jeg kom over str. 48 i Ellos, så prøvde jeg. Men de er jo MINI-størrelse jo. Bare halve puppen som ble dekka. Herreguuuuud! Blir deppa! Så jeg må bare returnere alt. Æsj!

Skrevet

Tror det var Change jeg fikk reklamebilag til i siste Henne, og der hadde de litt fine, sporty mønster og fasong til store pupper også! Selv endte jeg på undertøysbutikk hvor hele bikinien kom på 900 kroner *sukk* men ble kjedelig svart type. Alle de pene lagde de nemlig ikke i større enn c-cup - HALLO; ccupene kan jo handle på h&m, jeg med min 75e/f må handle i skikkelig butikk og så er bare 30% av utvalget der passende til meg. SKUFFA! Men som sagt, de change-bikiniene så fine ut!

Skrevet

heisann:)

kappahl selger en kjempegod bh i svart i generous (er det det d heter??) den bruker jeg som bikinitopp, den er helt enkel og bare bittelitt blonde i siden under armen. synes omtrent ikke i det hele tatt...

bare et lite tips fra en annen med enorme pupper.. disse bh ene har stooor puppeplass:D med spiler! kjempedeilige:)

Skrevet

Change er svaret!!

Bruker normalt 70DD, men under forrige svangerskap og ammeperiode vokste de til gigantiske 75G/H i ammebh.

Change har masse fine bikinier og de reklamerer med at de har helt opp til J-cup:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...