Gå til innhold

frisører se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er frisør selv og lurte p om d er noen som har klart å jobbe fult helt til perm starter. har 68 dager igjen og er 70 % sjukmld. hadde ikke klart mer om jeg hadde prøvd engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble sykmeldt ca 8 uker før jeg gikk ut i permisjon sist..

jobba 100% fram til da..

denne gangen får vi se hvor lenge ryggen holder..

var den det ble tungt for på slutten..

Skrevet

d er d jeg også merker.er et ork når kamen tetter i gulvet. tungt for bekkenet og korsrygg.er litt trapper på salongen der jeg jobber. blir fort annpusten av å gå opp og ned.vondt å sitte,stå ,gå og stå. holder ut i 3 uker til trur jeg,men da gir jeg meg

Skrevet

huff..nesten så jeg "gruer" meg til den biten...

visst jeg kommer så langt..

ga meg med en gang jeg følte det ble for tungt..

og med det tror jeg jeg slapp bekkenløsning..

er bare 5 uker på vei nå og kjenner allerede noe baki der..

skal til fysio og få skjekka om det er noe som har låst seg..håper at det er tilfellet..

Skrevet

kjente d litt i starten ,men så lenge jeg holdt meg i form å gikk mye turer fikk jeg holdt d i sjakk. men nå er kroppen så tung å sliten at jeg ikke klarer så mye fjellturer lengere.skal ikke klage over å ha kommet meg så langt.hører om de som ikke klarer å trykke inn klutsjen pga bekkenløsning.jeg hadde ikke bekkenløsning sist.merket d først når snuppa var ute. er verre med nr 2.

Skrevet

Jeg jobbet t.o.m 4 uker før termin-men hadde 50 % sykemelding fra jeg var rundt 30 uker på vei. Men jeg satt i resepsjonen mye også for å avlaste litt. Tok vel ut 100% sykemelding da en herrekunde ubevisst "lente seg" på magen;) hehe.

Skrevet

jeg er fullbooket i 3 uker nå så får klare meg de ukene. men har nektet å fylle listene mine lenger enn d.går ut i permisjon 5 august.

Skrevet

Hei!

Jeg jobbet 70% de siste 3ukene! Før det jobbet jeg 100%.

Synes det var veldig greit, er tungt å stå fulle dager! Jeg har ikke hatt noen plager i svangerskapet, bortsett fra litt vond rygg de siste ukene!

Er kanskje ikke noe rart for man får jo litt "rar" arb stilling når man ikke får stått inntil vasken og div... Blir liksom en ekstra "knekk" i ryggen når man bøyer seg fremover for å nå kunden!

Skrevet

Hei.

Beklager, men er ikke frisør så kan ikke svare på innlegget ditt.

Jeg bare tenkte at jeg skulle utnytte situasjonen litt, og spørre et frisørrelatert spørsmål hvis det er greit.

Jeg skal gifte meg 5. juli, og vi tar det enkelt og uformelt ved en strand på den franske rivieraen med bare et par gjester. Spørsmålet er da, vet dere en frisyre som er enkel å lage, fin og uformell? Evt kopiere inn noen bilder? Kjolen min er fin, hvit og enkel:

http://z.about.com/d/weddings/1/7/f/6/cottonbridedaisies.jpg

(De små detaljene på kjolen, er prestekrager)

Jeg kommer ikke til å ha på meg de hvite skoene på bildet, går nok mest sannsynlig barføtt. Håret mitt er langt, og jeg er ganske solbrun.

Blir veldig glad for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...