Gå til innhold

Hvor mye ville du betalt for brukt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2005 modell, brukt fra jan 06 til sommeren som kommer. Den er nok ganske mye brukt, men skal kjøpe den av ei venninne, så jeg vet den er fint brukt og er helt istand. Det er ei emmaljunga edge duo, med sportsunderstell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye kostet den ny? jeg har kjøpt en brukt simovogn. koster vel 6000 eller noe ny trur jeg. den er 2003 modell. pent brukt til et barn. jeg betalte 1500. synes d er passe. se på finn om du finner samme vognen å hva den koster der

Skrevet

Tror ei helt ny koster rundt 7500-8000, men det er jeg veldig usikker på...

Skrevet

visst den er fint brukt og ser helt fin ut ville jeg bet halv pris for en brukt vogn

Skrevet

Halv pris, ja. Selv kjøpte vi brukt vogn da vi fikk vårt forrige barn, en SIMO kombi som var brukt til to barn. Veldig pent brukt. Vi betalte 2000,- for den. Dette er jo en nyere vogn, men jeg ville nok ikke betalt mer enn halv pris.

Skrevet

Halv pris ja? Men mener dere da halv pris av nåpris, eller halv pris av prisen da vogna ble kjøpt...

Skrevet

halv pris av det vogna kostet den gang

Skrevet

ville aldri betalt halv pris for en så "gammel" vogn. det tror jeg hun kan bare glemme å få også.. så fort noe er brukt blir det halv pris nesten.. Hadde betalt TOPPEN 3000 for den visst den ser så god som "ny" ut. Men egentlig synest jeg 2000 er nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...