Gjest Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 er bare litt nysgjerrig når disse berykta kynnerne kommer
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Har kommet fra uke 20 hos meg. Sterkere og sterkere for hvert sv.skap.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 åssen føles det. er det sånn at hele magen bare trekker seg sammen å du må krølle deg i fosterstilling? gjør det veldig veldig vondt?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 Jeg også fikk dem i uke 20 ca, i begge sv.skap. Kynnere skal ikke være vonde. Ikke før på slutten av sv.skapet. Hos meg blir pulsen litt annerledes, magen blir stein hard og jeg føler at jeg må tisse. Selv om jeg kanskje akkurat hat vært på do. Kynnere skal kunne komme selv om du slapper av i sofan, eller er ute og går.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. juni 2008 #5 Skrevet 21. juni 2008 Jeg begynte å få kynnere fra uke 15 ca. Blitt bare sterkere som tiden går. Husker ikke når det begynte med nr. 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå