Anonym bruker Skrevet 21. juni 2008 #1 Skrevet 21. juni 2008 er gravid å har mye vondt,bekkenløsning å orker ikke så mye som jeg gjorde før..har to herlige barn som må lide litt for mamma ikke klarer så mye som før..men snakker godt med de å sier at dette ikke varer,at mamma er snart som før igjen.. dette plager meg en del å har mye dårlig samvittighet for dette.. så var jeg og jenta mi på besøk i dag,hu er 4.5 år.der var mamma ,å 4 andre familie medlemmer..hu og en annen gutt var på et rom å lekte,så når de kom ned igjen så hadde de revet ned tapet av veggen ,å så klart så måtte jeg spør henne om hu hadde gjordt dette,hu sa ja å jeg sa at jeg var skuffet over henne å ba henne komme opp på fanget mitt så jeg kunne snakke litt med henne..å da sa jeg at hu måtte gå til oldemoren sin å be om unskyldnig for sånnt gjør man bare ikke.. dette satt mamma å hørte på å plutselig kom hu med en kommentar ..nå er d nok,du trenger ikke kjefte på hu når d er så mangen andre til stedet sa hu surt,du kunne tatt henne med ut på gangen å sagt d...stakkar jente..du hørtes jo ut som hu var i militæret.. jeg ble så lei meg:( jeg hverken snakket høyt til henne eller noe..men sa bare med bestemt stemme at dette ikke var ok oppførsel,,man skal da kunne si i fra når de gjør sånnt..å jeg synes d er sårende at mamma blander seg oppi min oppdragelse..d hadde hu ikke gjordt til noen andre ..men bare fordi jeg er datteren hennes skal hu få si hva hun vil ? nei dette måtte bare ut..frustrert og lei meg..å ja..kanskje fullt av hormoner..hørtes ut som jeg var den strenge å stygge moren:( men d er vel sånn at d er lettere å oppdra andre sine barn enn sine egne:(
småsmurf Skrevet 21. juni 2008 #2 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes at det hørtes helt ok ut, det du gjorde! En 4 åring tar ikke skade av at det er flere til stede, det skjer vel rett som det er.. I butikken, hos venner, i barnehagen ol.. Har ikke unger selv enda, men det er jo meningen at de skal oppdras!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #3 Skrevet 21. juni 2008 takk d hjalp faktisk å høre d fra andre og..j:)eg mener selv at jeg tok d saklig opp med hu ..å hu tåler d..d er jo aldri kjekt å få kjeft uansett ,men klart d må jo tas opp når d trengs..jeg er ikke sånn så lar ungene få slippe unna med alt..d er nok av de ungene som får gjøre som de vil.å da lærer de jo aldri..
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #4 Skrevet 21. juni 2008 såg jeg signerte med anonym ..d var nå ikk emeiningen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå